Jumlah Paparan Halaman

2 Ogos 2019

Rayakan The HUAWEI Carnival 2019 Dengan Hadiah Sehingga RM1 Juta Untuk Dimenangi

Posted by   on

Masa untuk memberi ganjaran kepada pengguna, HUAWEI membawa hadiah bernilai sehingga RM1 juta melalui acara tahunannya - The HUAWEI Carnival 2019.


Rakyat Malaysia yang layak membeli peralatan HUAWEI terpilih dari kedai-kedai yang mengambil bahagian di HUAWEI Carnival di seluruh negara (termasuk Kedai Pengalaman HUAWEI atau Kedai Online Rasmi) akan berpeluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik seperti Mercedes GLA200 Night Edition, 100 unit E-bike Orbit dan 400 unit Starlight Electric Scooters. Terdapat juga hadiah lain yang menarik dan hadiah untuk dimenangi!

Karnival HUAWEI 2019 terdiri daripada dua aktiviti yang berbeza untuk merayu kepada pelanggannya, iaitu pengaktifan "Spin and Redeem" dan pertandingan cabutan bertuah. Kedua-dua aktiviti memerlukan tiga langkah mudah untuk menyertai:


Pemenang untuk pertandingan cabutan bertuah akan diumumkan pada 30 Ogos 2019 menerusi laman Facebook rasmi HUAWEI.

Itu bukan semua! HUAWEI Y9 Prime 2019 juga akan dijual mulai 27 Julai 2019! Telefon pintar pertama HUAWEI dengan kamera selfie Pop-Up 16MP dan kamera belakang Triple dengan lensa ultra lebar akan tersedia di seluruh negara pada harga hanya RM899! Banyak untuk bukan hanya persediaan kamera terbaik dalam kelas, tetapi juga skrin BESAR, bateri BESAR dan telefon pintar keupayaan penyimpanan BESAR.

"Kami sangat teruja untuk memperkenalkan HUAWEI Y9 Prime 2019 ketika kami berusaha untuk menghasilkan produk teknologi canggih dan estetika peringkat pertama untuk membentuk semula pasaran telefon pintar peringkat masuk. Walaupun harga harganya yang berpatutan, ia adalah peranti HUAWEI pertama dengan kamera selfie pop timbul; skrin BESAR yang kurang bezel-kurang untuk melihat masa lapang; bateri BESAR dengan hayat bateri 4,000 mAH serta kapasiti storan BESAR dengan memori 128 GB ROM dan storan 512 GB yang boleh diperkembangkan, semuanya hanya RM899, "kata Bill Liu, Pengarah Negara HUAWEI Malaysia.

Sementara itu, pengguna Huawei dapat menebus ganjaran eksklusif dari pelbagai rakan kongsi jenama seperti Langganan Premium Viu Premium 6 bulan melalui Pusat Ahli, yang boleh dimuat turun menerusi Galeri App. Sehingga RM299 setiap pelanggan, ini adalah kali pertama HUAWEI memperkenalkan program yang memberi manfaat kepada pengguna untuk siri Y. Penebusan ganjaran adalah berdasarkan kepada asas pertama, sedangkan stok masih berlangsung. 

Selain itu, pelanggan HUAWEI juga boleh membeli peranti berikut pada harga baru bermula dari 27 Julai 2019:


Apa yang anda tunggu? Teruskan ke kedai-kedai yang berpartisipasi (seperti ditunjukkan dalam gambar yang dilampirkan di dalam e-mel), atau laman web HUAWEI Malaysia di http://bit.ly/HUAWEICarnival19 untuk mengetahui lebih lanjut!

*Tertakluk kepada terma dan syarat. Selagi stok masih ada.









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter