Jumlah Paparan Halaman

15 September 2019

Boost Meraikan Hari Malaysia Yang Lebih Baik Dan Progresif

Posted by   on

Meraikan Hari Malaysia, e-dompet terkemuka Boost menggalakkan semua rakyat Malaysia melakukan bahagian mereka untuk 'Boost My Malaysia'. Kempen ini memberi tumpuan kepada menanam lima nilai teras - kebaikan, kebersihan, lebih sihat, lebih adil dan lebih progresif Malaysia sebagai blok utama untuk negara yang lebih baik.


Mohd Khairil Abdullah, Ketua Pegawai Eksekutif Axiata Digital Services, syarikat induk Boost berkata, "'Boost My Malaysia' mewakili aspirasi yang ada untuk negara ini. Sebagai jenama utama, kami memahami keperluan yang sedia ada untuk menerajui cara dengan memberikan contoh yang baik dan memberi inspirasi kepada semua rakyat Malaysia untuk menyokong sebab-sebab yang boleh memberi kesan positif terhadap alam sekitar dan kesejahteraan sosial negara kita."

Dalam tempoh empat minggu yang akan datang, melalui Boost, semua rakyat Malaysia mempunyai peluang untuk bersama-sama untuk mengakses dan menyokong pelbagai sebab dengan memanfaatkan dan teknologi e-wallet tepat di telapak tangan kami.

Mengetuai contoh untuk 'Meningkatkan Malaysia Saya' dan menetapkan nada untuk membina sebuah Kinder Malaysia, Tingkatkan dengan tangan Pertiwi Soup Kitchen pada 13 September untuk mengedarkan bantuan makanan kepada golongan kurang bernasib baik dari masyarakat tempatan di Kuala Lumpur.

"Membina Malaysia yang lebih baik bermula dengan diri kita sendiri. Kita perlu menyedari bahawa kita boleh memainkan peranan sebagai warga yang bertanggungjawab untuk membantu meningkatkan kualiti hidup rakyat kita dengan semangat kebaikan yang mudah," tambah Khairil.

Mulai sekarang hingga 11 Oktober, ini adalah beberapa cara Malaysia boleh menyokong dan menjadi sebahagian daripada pergerakan 'Meningkatkan Malaysia Saya'. Hanya dengan membelanjakan dengan Boost, janji e-wallet sehingga RM 2.50 kepada pelbagai sebab untuk setiap 100 transaksi dilakukan melalui aplikasinya.

● Kinder Malaysia, dengan setiap 100 transaksi pembayaran dalam talian yang dibuat, anda boleh membantu Meningkatkan kembali ke Pertiwi Soup Kitchen untuk memberikan bantuan makanan kepada golongan kurang bernasib baik.

● Bersih Malaysia, bekerjasama dengan Pusat Perkhidmatan Global Pertubuhan Kesihatan Sedunia di atas pergerakan pembersihan pantai antarabangsa, Tingkatkan jaminan bahawa dengan setiap 100 transaksi pembayaran bil, anda akan membantu mengeluarkan sampah bernilai 1kg dari pantai kami, menjaga pantai kami bersih dan menyumbang kepada Reef Check Malaysia.

● Pameran dan Pameran Malaysia yang Berterusan dan Progresif akan bekerjasama dengan Kementerian Pembangunan Luar Bandar dalam inisiatif Desa Pintar untuk meningkatkan keusahawanan di kalangan penduduk luar bandar dan membawa mereka ke dalam ekonomi digital. Inisiatif lain Boost menyokong termasuk pembangunan pendidikan khas di mana e-wallet akan menyumbang ke arah tujuan ini untuk setiap transaksi 'Scan & Pay' setiap 100 dilakukan pada rakan kongsi dan peniaga fizikal.

● Akhirnya, untuk Malaysia yang Lebih Sihat, dengan setiap 100 top-up prabayar yang dibeli, Boost berkomitmen untuk membantu MySTEMI Foundation menjanakan dana yang akan membolehkan pesakit serangan jantung mendapat akses kepada rawatan serangan jantung dan intervensi terkini.

Dari Hari Malaysia ini, mari bersama-sama membina sebuah negara yang makmur dengan berusaha untuk menjadi lebih matang, bersih, lebih sihat, lebih adil dan lebih progresif tanpa mengira kaum dan kepercayaan. Kita boleh mengambil tindakan yang bermakna melalui penggunaan teknologi yang sedia ada dan boleh diakses di telapak tangan kita untuk mempengaruhi perubahan yang lebih besar yang menaikkan kualiti hidup rakyat Malaysia dan negara kita.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter