Jumlah Paparan Halaman

21 Mei 2020

Hadiahkan Sesuatu Untuk Ibu Bapa Anda Sempena Musim Perayaan Ini

Posted by   on

Tidak dapat keluar membeli-belah kerana virus tidak boleh menjadi alasan untuk tidak menjadikan ibu dan ayah tercinta hadiah untuk Hari Ibu Bapa. Terdapat kaedah yang lebih mudah dan selamat untuk menjadikan mereka sesuatu yang istimewa untuk menunjukkan penghargaan dan terima kasih kepada mereka.

Berikut adalah beberapa idea yang boleh anda pertimbangkan untuk menghadiahkan ibu bapa anda yang mudah dijumpai di Shopee:

Coaster Pemanas

Kredit gambar: shancha.my

Generasi yang lebih tua sangat berbeza dengan kita yang lebih muda. Semasa kita sedang dalam kegilaan boba, para penatua lebih memilih secawan panas. Oleh kerana mereka selalu menjaga kami anak-anak (tanpa mengira usia), minuman mereka menjadi sejuk sebelum mereka mempunyai masa untuk bersantai dan berehat. Oleh itu, mengapa tidak menjadikan mereka alat pemanas elektrik untuk memastikan minuman mereka tetap hangat sehingga mereka siap menikmati minuman kegemaran mereka? 

Mesin Kopi Kapsul

Kredit gambar: Nescafe

Manjakan ibu bapa anda dengan pengalaman kafe di rumah setiap hari dengan mesin espresso kapsul. Bukan sahaja mudah dikendalikan tetapi juga rapi untuk digunakan kerana tidak ada kemungkinan tumpahan kopi bubuk di seluruh meja. Ini juga membantu meringankan kerja ibu bapa anda kerana mereka hanya boleh memasukkan kapsul di mesin semasa mereka menjalankan tugas dan aktiviti mereka. 

Vakum Robot

Kredit gambar: xiaomiglobal.os

Dengan banyak dari kita pindah dari rumah ibu bapa kita untuk memulakan perjalanan kita sendiri, tidak ada orang yang membantu mereka membersihkan rumah. Oleh kerana ibu bapa kita tidak bertambah muda, menjaga kebersihan rumah mereka adalah satu perjuangan, terutama bagi mereka yang masih bekerja. Mengapa tidak meringankan beban kerja mereka dan menolong sakit punggung itu dengan memberi mereka robot vakum? Mereka kini dilengkapi dengan pel bawaan untuk mempermudah kehidupan semua orang. Apa lagi? Anda boleh meluangkan lebih banyak masa dengan ibu bapa anda pada kali berikutnya anda berkunjung tanpa perlu menolong menyapu dan mengepel! Seperti kata pepatah - bunuh dua burung dengan satu batu.


Matching Fitness Trackers


Kredit gambar: xiaomiglobal.os

Bimbang ibu bapa anda tidak sihat? Jadikan mereka pelacak kecergasan untuk bersaing di antara mereka dan saling memotivasi untuk mencapai matlamat harian mereka. Lagipun, kekal sihat selalu lebih menyenangkan dengan orang lain dan persaingan yang sihat menjadikan motivasi terus berjalan. Ini juga membantu anda memastikan mereka tetap aktif semasa anda bekerja kerana anda dapat menjejaki langkah harian mereka walaupun anda tidak berada di rumah untuk membawanya berjalan-jalan setiap hari.


Pencari Utama

Kredit gambar: kebidumeilife.my

Sekiranya anda sudah salah meletakkan telefon dan kunci pada usia muda, bayangkan ibu bapa anda! Bagaimana dengan menjadikan mereka pencari utama untuk membantu meringankan kehidupan seharian mereka? Ini adalah hadiah yang bukan sahaja memberi manfaat kepada mereka, tetapi anda juga. Sejujurnya, kami yakin anda juga akan menggunakannya untuk mengelakkan anda merasa terganggu oleh ibu anda tentang menjadi pelupa.


Baju Pasangan atau Piyama yang Sesuai


Kredit gambar: Shopee

Sekiranya anda mempunyai saudara kandung, kami pasti anda tahu ke mana arah tuju ini. Ingat bagaimana ibu bapa anda suka berpakaian anda semua dengan pakaian yang sama sehingga orang lain akan mengetahui anda berkaitan? Ini adalah peluang anda untuk mendapat sedikit pulangan. Buat pasangan ibu bapa anda memakai atau memakai baju tidur yang sepadan. Mereka akan kelihatan comel, bukan?







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter