Jumlah Paparan Halaman

22 Disember 2015

Membaca, Membeli dan Menulis Novel Melalui NovelPlus Apps Dalam Telefon Pintar Anda

Posted by   on

NovelPlus, sebuah penerbitan kreatif dan membaca aplikasi telefon pintar, telah menerima dan menerbitkan lebih daripada 500 tajuk fiksyen bahasa Melayu oleh penulis bebas Malaysia.
NovelPlus menawarkan penulis cara yang cepat, mudah dan bebas untuk menulis, bekerjasama dan terus menerbitkan novel mereka dan mengedarkannya kepada berjuta-juta pembaca gemar.


Tidak seperti laluan tradisional penerbitan sendiri, NovelPlus dikeluarkan halangan teknologi melalui mudah untuk menggunakan alat untuk menerbitkan novel, menjadikannya lebih mudah untuk penulis untuk memberi tumpuan kepada penulisan dan mencapai pembaca baru.

"Kami teruja untuk berbakti kepada masyarakat sastera tempatan, untuk membantu yang bercita-cita penulis mengasah kemahiran mereka dan merapatkan jurang antara karya-karya mereka dan pembaca yang berminat. Bukan itu sahaja, aplikasi ini juga menggalakkan maklum balas dan interaksi antara pembaca dan penulis dengan kajian dan perkongsian ciri-ciri yang dimasukkan ke dalam aplikasi, "kata Dato 'Lim Thean Keong, pengasas NovelPlus.


Setakat ini, NovelPlus mempunyai kira-kira 500 judul sendiri diterbitkan oleh penulis bebas, dan kandungan ini boleh didapati secara percuma untuk semua pengguna NovelPlus. Mekanisme pembelian di-app akan dilancarkan di kemudian hari kerana lebih ramai pengguna membiasakan diri dengan aplikasi.

NovelPlus berhasrat untuk melakukan dua perkara: membantu orang untuk memberitahu cerita mereka dan kemudian membolehkan mereka berkongsi kerja mereka secara langsung dengan penonton mereka. Dengan adanya teknologi, membaca telah menjadi lebih mudah daripada menyeret salinan Kulit lembut apabila anda mengambil kereta api ke kampus atau tempat kerja.
Dengan pengeluaran NovelPlus, yang boleh didapati di Google Playstore dan Apple App Store melalui www.novelplus.co, orang dapat minum cerita indah tenunan ditulis oleh orang-orang seperti mereka, dan melarikan diri ke dunia lain kreatif melalui cerita hebat kaya. Ia tidak hanya berakhir di situ.


"Kami diiktiraf bercerita yang memang sosial, oleh itu NovelPlus membolehkan pembaca dan penulis untuk berkongsi cerita mereka dengan cepat, dan menjemput orang lain untuk masuk ke dalam dunia fantasi yang sama," kata Crystal Lai, Pengurus Besar NovelPlus
Hari ini, buku sendiri diterbitkan secara meluas diedarkan, tetapi NovelPlus dibuat lebih mudah untuk berbuat demikian secara khusus bagi masyarakat tempatan, dengan menyayat hati, cerita romantis dan sangat relevan yang bercakap kepada rakyat Malaysia.

"NovelPlus adalah satu-satunya aplikasi yang menerbitkan novel bahasa Melayu secara digital. Aplikasi ini mempunyai pembacaan yang hebat dan pembaca boleh bertukar halaman seperti buku. Di samping itu, NovelPlus sering menghasilkan terkini "gempak" novel "kata Kieyah, penulis popular di Aku Bukan cinderalla, yang boleh didapati secara eksklusif pada NovelPlus.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter