Jumlah Paparan Halaman

21 Januari 2016

Honor 5X Terima Anugerah CES Awards 2016

Posted by   on

Honor 5X akan membuat penampilan di Amerika Syarikat. Selepas pengenalan ringkas jualan di China, 5X diketuai di Amerika Syarikat untuk harga $ 199 dibuka. Itu adalah satu tawaran hebat untuk telefon logam dengan sensor cap jari, skrin yang baik dan dalaman mampu. Tetapi walaupun perisian ini sebenarnya lebih baik berbanding apa yang di Mate 8 di sesetengah kawasan, ia masih datang sehingga pendek daripada apa yang kebanyakan orang akan menganggap top-peringkat.


Namun, Honor 5X datang ke Amerika Syarikat pada $ 199 hanya menunjukkan berapa banyak pasaran mid-range unlocked telefon Android telah berkembang, dan berapa banyak kualiti untuk dolar telah bertambah baik. Kami tidak sabar-sabar untuk menghabiskan lebih banyak masa dengan telefon ini pada masa depan.Huawei disusuli kejayaan pelancaran Nexus 6P dengan satu lagi telefon pintar yang perlu di radar anda apabila kita melangkah ke tahun baru.

Honor 5X adalah telefon pintar yang luar biasa yang menggabungkan perkakasan premium dengan titik harga yang berpatutan. Ia adalah telefon pintar yang terbaik yang kita lihat di CES 2016 dan ia datang untuk AT & T dan T-Mobile pada 31 Januari untuk hanya $ 199.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter