Jumlah Paparan Halaman

21 Januari 2016

Logitech Menang Lima Anugerah GOOD DESIGN 2015

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan bahawa lima produknya telah dinamakan pemenang Anugerah GOOD DESIGN 2015 untuk pencapaian dalam reka bentuk dan kecemerlangan produk. Ini menandakan tahun kelima berturut-turut bahawa produk Logitech telah dianugerahkan Anugerah DESIGN TERBAIK.


Lima produk Logitech dinamakan 2015 pemenang Anugerah GOOD DESIGN untuk reka bentuk dan kecemerlangan produk. Ketahui lebih lanjut: http://blog.logitech.com/?p=24422. Produk-produk yang dianugerahkan termasuklah :-

1) Logitech® Wireless Mouse M280
2) The Logitech® ConferenceCam Connect
3) The Logitech® Keys-To-Go
4) The Logitech® Bluetooth Multi-Device Keyboard K480 
5) The Logitech® MX Master Wireless Mouse

"Ini anugerah reka bentuk tambahan membantu bagaimana reka bentuk adalah teras apa yang kita lakukan di Logitech" kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Brunei dan Filipina. 

"Diiktiraf oleh pertubuhan-pertubuhan berprestij seperti GOOD DESIGN, mendorong kita untuk meneruskan tumpuan kepada reka bentuk dan membuat produk yang luar biasa yang menghubungkan orang ramai dengan pengalaman yang mereka sayangi." Anugerah DESIGN BAIK dibentangkan setiap tahun untuk paling inovatif industri, produk dan reka bentuk grafik yang dihasilkan di seluruh dunia dengan Chicago Athenaeum Muzium Seni Bina dan Reka Bentuk, dengan kerjasama Pusat Eropah untuk Seni Bina, Seni, Reka Bentuk dan Pengajian Bandar.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter