Jumlah Paparan Halaman

24 Februari 2016

Tetikus Tanpa Wayar Dari Logitech Kesinambungan Pengguna Tegarnya

Posted by   on

Hari ini Logitech membuat hidup lebih mudah untuk penggunaan tanpa wayar dengan kemudahan tetikus tanpa wayar baru. The Logitech® M171 tetikus tanpa wayar, menawarkan sambungan tanpa wayar yang boleh dipercayai dan hayat bateri tahan lama pada harga yang berpatutan. Ini tetikus selesa dan menarik melepaskan kamu dari tali kusut dan membantu jelas kekusutan dari meja anda.

"Sebagai pereka terkemuka di dunia bagi tikus komputer kami sentiasa mencari cara-cara untuk mewujudkan pengalaman tanpa wayar yang terbaik pada setiap titik harga," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Brunei dan Filipina. "The Logitech M171 tetikus tanpa wayar adalah penyelesaian yang sempurna untuk orang yang ingin bertukar kepada tetikus tanpa wayar kerana ia boleh dipercayai, mampu milik dan mempunyai hayat bateri yang tahan lama. Ada hanya pernah ada masa yang lebih baik untuk pergi tanpa wayar".


Logitech M171 tetikus tanpa wayar mempunyai keserasian universal dan sambungan 2.4GHz tanpa wayar dengan jarak sehingga 10 meter yang menyediakan sambungan yang kuat dan tidak ada penangguhan. tetikus mempunyai bentuk sangat pandai yang mudah alih dan selesa, dan fungsi butang kiri dan kanan boleh diterbalikkan. Plus, ia adalah satu pengalaman pasang dan Main - tidak ada pasangan atau perisian pemasangan diperlukan. Untuk bermula, hanya membuang penerima wayarles dari slot pelancongan yang terletak di bahagian bawah tetikus, palam terus ke dalam slot USB komputer, dan anda sudah bersedia untuk pergi.

Harga dan Ketersediaan
Logitech M171 tetikus tanpa wayar sedia ada di Malaysia dengan warna biru, kelabu dan merah untuk harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM 49 (termasuk GST). Produk ini boleh didapati daripada MCL Berhad dan M-Link System (M) Sdn. Bhd. Untuk maklumat lanjut, sila layari Logitech.com 

Mengenai Logitech
Logitech bentuk produk yang mempunyai tempat sehari-hari dalam kehidupan manusia, menghubungkan mereka kepada pengalaman digital yang mereka sayangi. Lebih 30 tahun yang lalu, Logitech mula menghubungkan orang ramai melalui komputer, dan kini ia mereka bentuk produk yang membawa orang bersama-sama melalui muzik, permainan, video dan pengkomputeran. Ditubuhkan pada tahun 1981, Logitech International adalah sebuah syarikat awam Swiss disenaraikan di Bursa Switzerland SMX (LOGn) dan di Nasdaq Global Select Market (LOGI). Cari Logitech di www.logitech.com, blog syarikat atauLogitech.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter