Jumlah Paparan Halaman

10 Mac 2016

Tawaran Isitmewa Honor Malaysia Di Lazada Sempena Ulang Tahun Ke-4

Posted by   on

Lazada menyambut ulang tahun mereka dengan tawaran yang menarik ini 15-18 Mac 2016 dan Honor Malaysia teruja untuk menjadi salah seorang rakan kongsi premium di atas kapal. Pelbagai tawaran hebat dan tawaran dari Honor Malaysia menanti pembeli bersemangat bermula dari 7 Mac 2016.


Bagi mereka yang sedang mencari untuk promosi pada Honor produk Malaysia, cuma pergi ke www.lazada.com.my/honor~~V dan menyemak diskaun hebat pada telefon pintar, termasuk Honor 5X dan Honor 7 Edition dipertingkatkan. Hadiah percuma juga ditawarkan dengan setiap pembelian daripada penjual semula yang mengambil bahagian.

Honor 5X adalah telefon pintar terkini Honor, dengan senarai ciri-ciri yang setanding dengan telefon pintar perdana hari ini. Ini termasuk pemproses quad-core, generasi kedua Hey tanpa bingkai sensor cap jari, 5.5-inci penuh HD IPS panel paparan, 3 slot kad yang berlainan (microSIM, nanoSIM, dan microSD) terbina dalam, penyimpanan 16GB / 2GB RAM, dan besar 3000 mAh yang bateri.

Dapatkan tawaran terbaik semasa promosi Lazada Birthday dengan menuju ke laman web mereka dan menyertai Super Jackpot Party Permainan atau daftar keluar app Lazada rasmi di Android dan iOS untuk membuka tawaran rahsia dan baucar membeli-belah. Layari ke www.hihonor.com/my dan www.lazada.com.my untuk maklumat lanjut mengenai Honor Malaysia dan Lazada.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter