Jumlah Paparan Halaman

23 Mac 2016

Program Trade-in Honor Dengan Telephone Bimbit Lama Anda Di VMALL.my

Posted by   on

Honor Malaysia dengan ini mengumumkan program trade-in yang menarik dihoskan di laman webnya e-dagang, VMALL.MY, untuk Honor 5X. Boleh pilih pelbagai model telefon dari pengeluar lain yang boleh digunakan untuk program ini. Pelanggan akan menerima jumlah trade-in telefon pintar mereka yang lebih tua dalam bentuk kupon yang boleh digunakan pada VMALL.MY untuk satu Honor 5X pembelian baru. Untuk model Honor semasa, nilai trade-in yang dinyatakan dalam jadual di bawah, menunjukkan bahawa model ini mengekalkan nilai sehingga dua tahun selepas pelancarannya.

Kupon diterima adalah sah hanya selama 3 bulan. Untuk model telefon pintar yang lain, pergi ke VMALL.MY untuk maklumat nilai trade-in. Selain itu, dengan setiap transaksi yang berjaya, pelanggan akan menerima Honor percuma 5X skrin pelindung dan penutup pada siapa cepat dia dapat.


Sebagai titik plus, Honor 5X membuat memindahkan data lama anda daripada telefon pintar mudah anda sebelum ini dan lancar, terima kasih kepada terbina dalam slot kad microSD - satu ciri yang tidak boleh didapati dari jenama telefon pintar tertentu di pasaran. Ini adalah di atas kedua-dua terbina dalam 4G dulang SIM yang memberikan kelebihan yang unik ke atas pesaing-pesaingnya.

Untuk semasa Huawei atau telefon pintar Honor pemilik, berhijrah semua maklumat anda untuk Honor baru 5X adalah lebih mudah. Hanya melancarkan aplikasi sandaran terbina dalam pada telefon semasa, tekan 'sandaran' anda, dan semua data akan disimpan ke dalam microSD anda. Data yang disimpan boleh pula akan hidup semula dimuatkan-ke dalam Honor 5X dengan paip yang mudah butang. Layari di vmall.my untuk maklumat lanjut mengenai program tukar beli dan untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ciri-ciri hebat kehormatan 5X itu.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter