Jumlah Paparan Halaman

10 Oktober 2016

Buat Pertama Kalinya Logitech Memperkenalkan Ever Silent Mice Di Dunia

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan Logitech® M331 Silent Plus dan Tikus Logitech® M221 Silent Wireless, tikus tenang pertama yang pernah dibangunkan oleh Logitech. The M331 Silent Plus dan M221 Silent Mice menyampaikan ketepatan yang sama, ketahanan dan "klik" rasa tanpa bunyi.


Dengan M331 Silent Plus dan M221 Silent anda boleh bekerja dengan tenang tanpa kompromi. Ini tikus menyediakan rasa klik tradisional, tetapi dengan lebih daripada 90 peratus pengurangan bunyi. Dan dengan Logitech Advanced Tracking optik, mereka adalah ultra-tepat dan bekerja pada hampir setiap permukaan.


Kedua-dua M331 Silent Plus dan M221 Silent menyediakan sambungan tanpa wayar sehingga 33 kaki terima kasih kepada plug-dan-lupa nano penerima, dan tikus bekerja dengan Windows, Mac ®, Chrome OS ™ atau Linux ® komputer -Berdasarkan tanpa kerumitan. Plus, mereka telah menerima Mark meterai Quiet kelulusan daripada bunyi Abatement Persatuan.

Logitech M331 Silent Plus mempunyai bateri 24 bulan, dan telah berkontur genggaman diperbuat daripada getah lembut untuk selesa, tangan patut yang betul. Logitech M221 Silent menawarkan hayat bateri 18 bulan dan sangat pandai, reka bentuk mudah alih yang sempurna untuk membuang dalam beg anda apabila anda berada di mana sahaja.


Ini adalah salah satu daripada dua pengumuman tetikus untuk syarikat itu pada IFA. Untuk maklumat lanjut mengenai produk kami yang lain yang baru dilancarkan, sila layari blog syarikat.

Harga dan Ketersediaan


Kedua-dua produk boleh didapati pada bulan Oktober daripada MCL Bhd dan Sistem M-Link. Logitech M331 Silent Plus mempunyai harga cadangan runcit RM76.00 (termasuk GST), manakala M221 Silent Mouse mempunyai harga cadangan runcit RM59.00 (termasuk GST). Untuk maklumat lanjut mengenai M331 dan M221, sila layari http://www.logitech.com/.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter