Jumlah Paparan Halaman

10 Oktober 2016

Firma Perisian IDEAGEN Mengesahkan Tahun Ketujuh Berturut-turut Pertumbuhan Hasil Dan EBITDA

Posted by   on

Pengurusan maklumat vendor perisian, Ideagen, telah mengeluarkan laporan tahunan dan akhir akaun tahun dan mengesahkan tahun ke-7 berturut-turut hasil dan pertumbuhan EBITDA.

Syarikat itu, yang menyediakan perisian dan perkhidmatan kepada organisasi yang beroperasi dalam beberapa industri yang paling dikawal selia di dunia, mencatatkan peningkatan ketara secara menyeluruh - dengan hasil dan pendapatan berulang yang semakin meningkat.

Sorotan kewangan termasuk peningkatan 52% dalam perolehan kepada £ 21.9m (£ 14.4J tahun sebelumnya). pertumbuhan organik asas meningkat kepada 10% (5.3% pada tahun 2015), manakala berulang hasil pada akhir tahun berjumlah £ 11.5m meliputi 88% daripada kos operasi secara keseluruhan.

Mata yang tinggi operasi termasuk pertumbuhan kukuh dalam pendapatan SaaS, yang dipacu oleh pelaburan dalam Gael Enlighten, Tadbir berasaskan awan, Risiko dan platform (GRC) Pematuhan.

Terdapat beberapa tanda kemenangan perniagaan baru pada tahun ini termasuk perjanjian dengan RSSB, Keselamatan Kereta Api UK dan Lembaga Piawaian bernilai £ 4.9M lebih 5 tahun dan tambahan 15 tawaran SaaS sepanjang tahun termasuk Providence kewangan, WAMOS Air, HNZ Global dan Air Greenland.

Serta positif daripada tawaran awan, Ideagen juga mengalu-alukan lebih 100 baru pelanggan di premis termasuk Lapangan Terbang Amsterdam Schiphol, DHL, Cobalt Air, Meggitt dan South West Yorkshire NHS Trust, walaupun terdapat kontrak penting sambungan dan penglibatan berkembang dengan pelanggan sedia ada termasuk PwC, Haeco, Babcock, Bristow Helicopters, BTG dan Dartford dan Gravesham NHS Trust.

Untuk akses ke akhir penuh Ideagen ini laporan Keputusan tahun, layari bahagian Pelabur Berita syarikat.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter