Jumlah Paparan Halaman

6 Januari 2017

Logitech G Penaja Official Peranti Untuk ESL One Genting

Posted by   on

ESL One Genting semakin menghampiri kemuncak dan terima kasih kepada Logitech G ia akan menjadi lebih baik daripada segalanya. Sebagai pembekal rasmi untuk peranti seperti headsets, mice, keyboards dan mousepads untuk pasukan, pemain dan penyiar, Logitech G ditetapkan untuk menyokong pertama Dota 2 LAN 2017 dengan peralatan yang terbaik untuk majlis itu.


KP Sim, Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei, tidak sabar untuk penglibatan Logitech G di ESL One Genting. "Kami amat teruja untuk menyaksikan Esports berprestij kejohanan seperti ESL One membuat jalan ke Malaysia. Ini menunjukkan sejauh mana Malaysia telah datang dalam pembangunan tempat kejadian Esports itu. 

Pada Logitech G, kita semua menyokong pembangunan kompetitif permainan komputer berbilang pemain, yang adalah mengapa kita sanggup melakukan apa sahaja apabila mereka bentuk peralatan permainan kami - untuk memastikan mereka memaksimumkan potensi pemain 'dalam setiap perlawanan. "


ESL One Genting terbentuk sehingga menjadi kejohanan megah dengan pasukan teratas, tampalan baru dan peminat teruja. Untuk berita lanjut dan kemas kini mengenai kejohanan itu, pastikan anda mengikuti ESL Dota 2 di kedua-dua Twitter dan Facebook dan jika anda mahu untuk mendapatkan lebih banyak maklumat mengenai produk dan tawaran Logitech G, lihat laman web mereka dan juga saluran Twitter dan Facebook mereka.

Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter