Jumlah Paparan Halaman

5 April 2017

Logitech Menerima Anugerah Di Nine Red Dot 2017 Product Design Awards

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan bahawa ia memenangi sembilan Red Dot 2017 Product Design Awards. Ini merupakan tahun kelima berturut-turut bahawa Red Dot telah mengiktiraf Logitech kecemerlangan dalam reka bentuk produk. 


Jumlah kemenangan tahun ini mengikat rekod syarikat berbanding tahun lepas Logitech dan termasuk "Best of the Best" Red Dot Design Award Produk Teknologi Komputer dan Maklumat untuk Logitech K780 Berbilang Peranti Keyboard Wireless, Anugerah Red Dot bahagian yang berprestij untuk pecah tanah reka bentuk terpelihara untuk produk yang terbaik dalam setiap kategori. 

Senarai produk 2017 yang memenangi anugerah termasuklah :
● Logitech K780 Berbilang Peranti papan kekunci tanpa wayar (Best of the Best)
● Logitech Spotlight Penyampaian jauh tanpa wayar
● Logitech BRIO 4K Pro Webcam
● Logitech G810 Orion Spectrum
● Logitech G Prodigy Siri
● Logitech POP Utama Tukar
● Logitech BASE
● Logitech M720 Triathlon Mouse
● Collection Logitech Parti

"Kami telah mengambil pendekatan bersepadu untuk Reka bentuk, dan anugerah ini dari Red Dot lanjut mengesahkan misi kami untuk memupuk keupayaan reka bentuk bertaraf dunia," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. "Obsesi kami dengan pengguna telah bekerja jalan ke tengah-tengah Logitech." 

Ditubuhkan pada tahun 1954, Anugerah Dot Merah: Pertandingan Rekabentuk Produk menilai yang paling baik di tahun dari seluruh dunia. Menghormati kumpulan terpilih produk daripada beribu-ribu yang dimasukkan setiap tahun, pemenang Red Dot dipilih oleh juri antarabangsa yang bertujuan untuk mencari produk yang ketara menonjol untuk mempunyai reka bentuk yang luar biasa.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter