Jumlah Paparan Halaman

29 April 2017

#PROtips Tips Penjimatan Masa Dan Wang Untuk Kekerapan Melancong Anda

Posted by   on

Wang adalah masa, masa itu emas - ini tidak boleh menjadi lebih benar untuk pilot veteran. Itulah sebabnya Uber adalah di sini untuk berkongsi beberapa #PROtips untuk mengurangkan kira masa dan kos on-the-road anda, dan pastikan anda berada di luar untuk permulaan yang hebat bagi tiap-tiap perjalanan anda!

Kadar yang rata sebagai landasan lapangan terbang


Uber akan menambah dalam senarai keseronokan berdosa kerana kadar rata adalah semua yang anda perlukan! Kami bangga untuk mengumumkan RM65 ditetapkan untuk tunggangan ke atau dari KLIA dan RM35 ke mana-mana sahaja di sekitar Lembah Klang selatan dari lapangan terbang. Tiada kod promo diperlukan; hanya menumpang menaiki keseronokan bersalah anda dan biarlah UberX mengambil mudah daripada perjalanan anda!

Menyempurnakan pikap anda adalah satu kemestian

Wanna mendapatkan pergi lebih cepat, lebih baik? Pastikan anda menunggu untuk pemandu Uber di lokasi pickup tertentu untuk menyelamatkan kedua-dua anda dan pemandu masa yang berharga. Bersama-sama, kita boleh membuat pickup lancar semudah ABC!

Buktikan ketepatan masa yang ADALAH satu perkara yang Malaysia

Tiada kejutan apabila anda telah menetapkan masa pickup dikehendaki anda untuk menangkap penerbangan anda. Ya, anda betul - sama ada ia adalah satu penerbangan awal pagi atau lewat malam mata merah - itu semua tidak problemo dengan tunggangan dijadualkan!

Lebih ramai lebih meriah


Membelah bil makan malam dengan kawan-kawan anda adalah rumit. Berkongsi perjalanan perjalanan adalah tidak! Setiap kali anda Ubering dengan sekumpulan kawan-kawan, jangan pernah lepaskan peluang untuk klik pada "tambang berpecah" - mungkin, ia adalah satu lagi beratus-ratus dolar disimpan!

Saya ada mata saya kepada anda


Membiarkan rakan-rakan dan keluarga anda tahu anda dalam perjalanan anda selamat dan bunyi tidak pernah bebas masalah ini! No texting lagi. Tidak perlu lagi menghantar lokasi. Dengan hanya satu klik, dearests anda boleh ikut perjalanan anda dengan peta perjalanan hidup dan mempunyai pelan perjalanan yang ditetapkan terlebih dahulu.

Di mana sahaja anda pergi, kita berada di sini Waitin 'untuk anda

 


Menyimpan ini petua berguna dalam fikiran anda kerana kami berjanji ia sentiasa membantu anda di mana sahaja - dari Asia Tenggara ke Afrika untuk UK dan Eropah - Uber sentiasa mempunyai belakang anda. Ia tidak pernah terlambat untuk mencari kami di lebih daripada 500 bandar-bandar. Semak di sini!

Jadi, apa yang anda tunggu? Bersedia untuk pergi dari sempit dan bergelora untuk meratakan dan luas di Uber anda. Menunggang pada!






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter