Jumlah Paparan Halaman

7 Ogos 2017

Carousell Adalah Platform Mencari Pemilik

Posted by   on

Apabila Karnival Beli-Belah Mega 1Malaysia yang sedang berlangsung, pasti terdapat beberapa kerosakan yang dilakukan ke akaun bank anda. Berita baiknya ialah, anda boleh melepaskan keraguan anda dan berbelanja tanpa rasa bersalah. Carousell ada di sini untuk membantu anda mencari pemilik baru untuk membeli dorongan anda dan membatalkan pembelian anda yang tidak dirancang.


Nasib baik, banyak perkara yang dibeli dalam talian boleh dikembalikan. Tetapi bagaimana dengan barang yang dibeli pada jualan kelulusan dan tawaran super yang tidak boleh dikembalikan? Jadi, bagaimanakah anda boleh membatalkan pembelian anda dan mendekati rumah anda?

Di sinilah Carousell datang untuk menyelamatkan hari itu. Carousell adalah platform untuk mencari pemilik baru untuk pakaian, aksesori dan apa sahaja yang anda tidak merancang untuk menggunakannya lagi.

Dengan yakin - akan ada permintaan bagi barang-barang tersebut, terutamanya selepas jualan. Contohnya, selepas jualan kilat baru-baru ini, pasaran Carousell menyaksikan kenaikan 10% dalam bilangan carian, dan peningkatan sebanyak 15% dalam bilangan penyenaraian.

Dengan pilihan ini untuk menjual pembelian impuls anda, anda boleh mengucapkan selamat tinggal kepada penyesalan pembeli untuk kebaikan.


"Saya sering tunduk kepada godaan dan mendapati diri saya membeli pakaian yang saya tidak akan pernah memakai. Carousell sangat mudah untuk saya ketika mencari rumah baru untuk harta benda saya, '' kata Grace Myu @gracemyu, yang merupakan penjual aktif di Carousell.

Dengan Carousell, anda boleh menjual pembelian itu, atau lebih baik lagi - mencari barang jualan pada harga yang lebih rendah.

Buat penyenaraian dalam masa 30 saat untuk menjual atau berbelanja dari pasaran dalam talian besar-besaran di mana sahaja, bila tidak ada yuran penyenaraian, komisen, atau caj tambahan. Sediakan kedai mudah alih dan web e-dagang anda dengan cepat dan mulus dan mulailah melepaskan anda yang terdedah dan membuat wang, sambil menemui tawaran hebat.


Untuk membantu anda menjual pembelian dorong anda, berikut adalah beberapa petua dari Carousell untuk menjual secara dalam talian:

1. Ambil gambar yang indah dari item anda - Buat kesan pertama dengan gambar yang bersih dan kemas. Latar belakang putih berfungsi dengan baik untuk membuat item anda benar-benar menonjol.

2. Tetapkan harga yang realistik - Perkara boleh berdaya saing di Carousell jadi tidak menetapkan harga yang tidak realistik. Lakukan pemeriksaan cepat mengenai barang-barang yang sama di Carousell dan tanda aras harga anda terhadap mereka. Juga, jangan teragak-agak untuk berkongsi harga yang anda beli di - ini hanya boleh meyakinkan pembeli berpotensi bahawa mereka mendapat banyak.

3. Lumpuhkan butiran - Menyediakan jenama, perihalan item anda, syarat item tersebut. Sebagai contoh, jika pembelian impuls baru anda masih dalam keadaan pudina, pastikan anda menyatakan bahawa ia tidak pernah dipakai, atau dengan tag yang dilampirkan.

Jadi jika anda mengalami rasa sakit dari belanja impuls anda, jangan risau. Apa yang anda perlukan ialah 30 saat untuk merakam, menyenaraikan dan menjual! Jadi apa yang anda tunggu? Muat turun Carousell pada telefon bimbit anda sekarang. Kami memberi jaminan kepada anda - jualan adalah semudah mengambil foto dan membeli semudah itu!





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter