Jumlah Paparan Halaman

15 Mac 2018

Samsonite Malaysia Merialisasikan Hasrat Menjadi Kenyataan

Posted by   on

Samsonite (Malaysia) Sdn. Bhd., Pereka dan pengedar terbesar dan paling terkenal di dunia dalam industri bagasi sedang bekerjasama dengan Make-A-Wish Malaysia untuk mencipta harapan yang menjadi kenyataan bagi kanak-kanak yang mengalami penyakit kritikal menerusi "Luggage Trade-In Programme" yang berlaku dari 15 Mac dan seterusnya.


Di bawah program ini, pelanggan boleh membeli-belah dalam bagasi mereka yang digunakan di kedai-kedai Samsonite yang mengambil bahagian dan menerima sehingga 40% dari pembelian barang Samsonite yang dipilih. Bagi setiap bagasi yang didagangkan, Samsonite akan menjanjikan RM10 kepada Make-A-Wish Malaysia. Di samping itu, beg bagasi yang disenangi akan dinilai dan mereka yang masih dalam keadaan baik akan didermakan kepada Make-A-Wish Malaysia untuk digunakan atau diedarkan mengikut budi bicara mereka.

"Ini adalah kali pertama di Malaysia yang kami memulakan program ini, dan Samsonite dengan bangganya bekerjasama dengan organisasi yang dihormati untuk membantu membuat harapan menjadi kenyataan bagi kanak-kanak di Malaysia yang menderita penyakit kritikal. Kami percaya bahawa setiap kanak-kanak harus mempunyai peluang untuk mengalami keseronokan dan ketawa dalam perjalanan hidup mereka, walaupun pertempuran mereka dengan penyakit. Kami juga sangat percaya untuk memberi kembali kepada masyarakat dan cara yang lebih baik untuk berbuat demikian daripada memberi harapan kepada anak-anak untuk esok yang lebih baik. Lagipun, anak-anak adalah harapan kami untuk masa depan, "kata Ambert Khoo, Ketua Negara Samsonite (Malaysia) Sdn. Bhd.

"Kami berbesar hati untuk bekerjasama dengan Samsonite (Malaysia) Sdn. Bhd untuk kempen yang hebat ini. Sebagai organisasi bukan kerajaan yang disokong sendiri, kami hanya bergantung kepada pengumpulan dana dan sumbangan daripada syarikat dan individu untuk membolehkan kami meneruskan misi kami untuk memberikan keinginan anak-anak yang menderita penyakit kritikal. Hingga 2018, kami telah memberikan lebih 423 keinginan untuk kanak-kanak di Malaysia dan kami berharap melalui program ini, kami dapat memberi lebih banyak keinginan. "Kata Irene Tan, Ketua Pegawai Eksekutif Make-A-Wish Malaysia.

Make-A-Wish Malaysia adalah organisasi bukan kerajaan yang disokong sendiri yang sangat percaya pada Kuasa Wish sebagai hasrat membangkitkan imaginasi, membina keseronokan dan menggalakkan anak untuk bermimpi, memberikan ketawa dan keseronokan. Apabila hasrat kanak-kanak yang kritikal diberikan, ini akan memberi mereka rasa harapan dan memberi semangat keyakinan kepada mereka, membolehkan anak dan keluarganya untuk lebih mengatasi rasa takut dan kesakitan yang berkaitan dengan perjuangan mereka.

Samsonite adalah salah satu pereka dan pengedar yang terbesar dan dipercayai di dunia dalam industri bagasi. Samsonite pertama kali ditubuhkan pada tahun 1910 oleh Jesse Shwayder dengan visi untuk membuat barang-barang berkualiti terbaik yang akan dapat menahan bahaya perjalanan. Walaupun abad telah berlalu, Samsonite tetap teguh pada prinsip terasnya, untuk terus memperluaskan visi Shwayder secara universal untuk memenuhi keperluan setiap pengembara dengan produk yang tahan lama dan halus melalui teknologi, bahan dan reka bentuk yang inovatif.

"Luggage Trade-In Programme" akan berlangsung dari 15 Mac hingga 30 April 2018. Senarai kedai-kedai yang mengambil bahagian boleh didapati di laman web. Untuk maklumat lanjut mengenai Samsonite, sila layari laman web mereka, https://www.samsonite.com.my.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter