Jumlah Paparan Halaman

18 Mei 2018

HISENSE Membawa Yang Menakjubkan Untuk Rakyat Malaysia Dengan ITS U9A, U7A Dan LASER TV

Posted by   on

Penaja rasmi Piala Dunia FIFA 2018, Hisense hari ini melancarkan inovasi terbarunya dalam televisyen definisi tinggi bertaraf dunia di Malaysia. Tahun ini, Hisense mempamerkan keupayaannya dalam menyampaikan pengalaman bertaraf dunia melalui pengenalan U9A Piala Dunia Edisi Terbatas dan Laser TV untuk rakyat Malaysia.


"Kami menyaksikan sambutan yang menggalakkan kepada pelbagai rangkaian canggih yang dilancarkan tahun lepas dan kami terus membawa pengalaman melihat tontonan terbaik Malaysia pada tahun ini. Memandangkan Piala Dunia FIFA yang akan datang 2018 bermula pada bulan Jun, kami gembira untuk meningkatkan pengalaman menonton peminat bola sepak dengan U9A, U7A dan Laser TV. Untuk mendapatkan peminat lebih banyak tenggelam dalam permainan yang indah serta semua pengalaman menonton, TV ULED kami menawarkan kualiti gambar yang luar biasa dan bunyi yang sangat baik. U9A yang dilancarkan hari ini akan membawa anda ke peringkat seterusnya dengan sistem backlight LED canggih yang menawarkan kualiti gambar yang belum pernah berlaku sebelumnya dengan julat dinamik tinggi muktamad untuk kesenangan anda. Selain itu, Laser TV dan U7A kami juga menawarkan pengalaman tontonan unik kepada penonton, "kata Andy Huang Yuan Xin, Pengarah Urusan Hisense Malaysia.

Hisense U9A mengamalkan Primer Primer Backlight, sebuah sistem backlight maju yang terdiri daripada struktur LED ultra-padat, kawalan gambar dan kecerahan yang tepat serta pengimbasan cahaya latar. Ia akan memaparkan warna benar-ke-hidup, seperti melihat melalui tingkap atau menonton perlawanan bola sepak di stadium. Ia juga mengamalkan teknologi Ultra Motion Plus yang meningkatkan kejelasan dalam imej bergerak pantas, sesuai untuk pencinta sukan kerana setiap pergerakan pantas kelihatan lebih fasih, licin dan jelas.


Di samping itu, Hisense juga mengumumkan adanya Laser TV di Malaysia yang sesuai untuk penonton yang ingin menonton Piala Dunia FIFA di skrin gergasi. The 4K UHD Smart Laser TV 100-inci menawarkan visual dan warna resolusi yang meledak. Laser TV tipis, ringan, berjalan secara wayarles dan mempunyai teknologi laser yang luar biasa yang akan membuat anda melihat dinding anda dengan cara yang berbeza.

Bagi Hisense U7A, ia datang dalam reka bentuk super tipis dalam logam tulen untuk meningkatkan kualiti set televisyen. Ia mempunyai sistem Elit Backlight yang dipadankan dengan reka bentuk langsing yang trend yang membawa kontras yang cemerlang dengan teknologi proses kecerahan dan kecekapan tempatan setempat. U7A dilengkapi dengan sistem Dynamic High Range yang menyampaikan gambar yang luar biasa dengan kontras yang tinggi dan butiran tepat sambil memperluaskan nisbah kontras TV.

Hisense U9A 75-inci boleh didapati di Malaysia dengan harga runcit RM19,999.00, manakala Hisense 100-inci 4K UHD Smart Laser TV boleh dibeli dengan harga runcit RM39,999.00. Untuk maklumat lanjut mengenai Hisense Malaysia, sila layari laman web rasmi kami di www.hisense.com.my.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter