Jumlah Paparan Halaman

11 Jun 2018

Logitech G Unleashes Mouse Permainan Wireless Baru

Posted by   on

Logitech G, jenama Logitech, hari ini mengumumkan Logitech® G304 LIGHTSPEED Wireless Mouse, tetikus permainan generasi akan datang yang membawa teknologi tanpa wayar LIGHTSPEED ™ dan sensor HERO ™ (Kecekapan Berkualiti Tinggi) kepada semua pemain, dalam percubaan dan kebenaran faktor bentuk. Logitech G304 menggunakan teknologi wayarles LIGHTSPEED eksklusif Logitech G untuk pengalaman permainan yang lebih pantas daripada kebanyakan tikar berwayar, serta sensor revolusioner HERO Logitech G, mampu mencapai prestasi generasi akan datang pada 10 kali kecekapan kuasa generasi terdahulu tikus. Dengan Logitech G304, tidak ada sebab untuk permainan dengan tali.

"Selama bertahun-tahun, kami komited untuk menyampaikan prestasi tanpa wayar yang lebih pantas daripada tawaran berhadapan pesaing kami," kata Encik KP Sim, Country Lead for Singapore, Malaysia dan Filipina. "Melalui kerja kami Wireless telah maju ke tahap di mana Esports pro mempercayai teknologi inovatif kami dan memenangi dengan tikus tanpa wayar kami. Dengan G304 kami ingin membawa teknologi yang paling tepat untuk semua orang. G304 mempunyai sensor HERO dan wireless LIGHTSPEED - semuanya bernilai RM199.00. Tidak pernah ada masa yang lebih baik untuk pergi tanpa wayar. "

Dengan Logitech G304, anda boleh bermain pada prestasi puncak dengan sensor HERO terkemuka industri. Sensor ini sangat cekap, dan memberikan ketepatan dan ketepatan yang luar biasa, 400 ketepatan IPS dan kepekaan sehingga 12,000 DPI, tanpa mempercepat atau melicinkan. Selain itu, dengan teknologi tanpa wayar LIGHTSPEED tanpa wayar yang cepat termasuk dalam Logitech G304, anda mendapat pengalaman permainan yang lebih cepat daripada kabel berwayar dengan kadar laporan 1ms, sambungan tanpa wayar yang dioptimumkan secara akhir-ke-akhir, dan responsif dan kebolehpercayaan yang luar biasa untuk tahap persaingan prestasi.

Terima kasih kepada kecekapan kuasa ekstrem HERO, hayat bateri adalah luar biasa. Anda boleh mendapatkan 250 jam permainan berterusan pada kadar laporan 1ms dalam mod Kinerja pada hanya satu bateri AA. Beralih kepada mod Endurance dengan kadar laporan 8ms menggunakan Perisian Permainan Logitech (LGS) untuk memanjangkan hayat bateri sehingga sembilan bulan pada satu bateri AA.

Walaupun dengan begitu banyak teknologi di dalam, Logitech G304 tidak berat atau besar. Ia tahan lama, tetapi padat dan ringan pada hanya 99 gram untuk pergerakan tinggi, berkat reka bentuk mekanikal ringan dan penggunaan bateri yang cekap. Sama ada anda bermain di rig desktop anda atau di mana sahaja dengan komputer riba, Logitech G304 adalah sesuai. Ia boleh didapati dalam Black.

Harga


Logam G304 Mouse Wireless Wireless Game dijangka boleh didapati di penjual semula Logitech di Malaysia pada bulan Julai 2018 untuk harga runcit yang dicadangkan sebanyak RM199.00. Untuk maklumat tambahan sila lawati laman web kami, blog kami atau berhubung dengan kami di Facebook.





Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter