Jumlah Paparan Halaman

24 Julai 2018

Penerbangan Tambang Murah Terbaik Dunia 10 Tahun Berturut-turut Menawarkan Tiket 10sen

Posted by   on

Bagi meraikan kejayaan Skytrax World's Best-Low Cost 10th berturut-turut, AirAsia menawarkan tambang promosi khas dari serendah RM0.10 ke pelbagai destinasi di rangkaian mereka.


Ahli AirAsia BIG boleh menikmati tambang asas dari serendah RM0.10 * dari Kuala Lumpur ke Johor Bahru, Pulau Pinang, Kota Bharu, Kuala Terengganu, Siem Reap, Phnom Phenh, Krabi, Phuket dan Pontianak serta tambang asas dari RM100 * ke Jeju, Chongqing, Taipei dan Perth. Tempah sekarang sehingga 29 Julai 2018 untuk tempoh perjalanan antara 1 November 2018 dan 13 Ogos 2019.

Terbang dengan premium Flatbed Premium dari Kuala Lumpur ke Bali, Xi'an, Shanghai, Seoul, Osaka, Sydney dan banyak lagi destinasi dengan tambang murah dari serendah RM410 *, tersedia untuk tempahan di airasia.com atau melalui Aplikasi mudah alih AirAsia. Tempah tambang terendah apabila anda log masuk dengan akaun AirAsia BIG anda.

Bukan itu sahaja, kini anda boleh membeli belanja anda sebelum terbang dengan e-marketplace baru kami, ourshop.com untuk membeli barang bebas cukai anda yang seterusnya dan mengambil barang anda di lapangan terbang terpilih atau menghantarnya ke dalam penerbangan AirAsia anda. Dapatkan AirAsia BIG Points setiap kali anda berbelanja dan bayar dengan Mata Ganjaran BIG di airasia.com.

Pemegang kad kredit UOB di Malaysia juga akan menikmati wang tunai balik dalam penerbangan dengan setiap tempahan penerbangan dan Santan Combo Meal ditempah menggunakan kad kredit UOB mereka.







1 ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter