Jumlah Paparan Halaman

22 Oktober 2018

Pelancaran Kanta Lengkap Aveo Vision di Malaysia Yang Paling Selamat Digunakan

Posted by   on

Hubungan antara anda dan lensa adalah seperti mana-mana hubungan lain, ia perlu sihat. Apabila kanta lekap tidak dijaga dengan baik, terdapat risiko jangkitan mata yang lebih tinggi, yang boleh membawa kerosakan yang kekal kepada mata anda. Pilihan lensa kontak dan tabiat penjagaan anda adalah penting untuk mengekalkan mata yang sihat dan bahagia.


Mata kita untuk kekal sihat, memerlukan aliran oksigen yang mencukupi dan kebersihan yang betul. Masalah selalui dialami oleh pemakai kanta sentuh termasuk mata fa-tigue, mata jengkel, mata kering, dan penglihatan kabur. Dengan penjagaan yang betul dan lensa yang tepat, anda boleh mengurangkan masalah ini sambil mengekalkan kesihatan mata yang baik.

Bercakap pada pelancaran Aveo Vision di Malaysia hari ini, Prof. Dr. Haliza dari De-partment Sains Kesihatan, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) menyatakan bahawa "kanta pakai harian adalah modality lensa yang paling bersih dan mudah." Dr. Haliza juga menyatakan bahawa "Berdasarkan percubaan klinikal yang dijalankan di UKM, lensa Aveo Hello sesuai untuk individu yang mempunyai sindrom mata kering."


Aveo Vision melancarkan produk perdana, kanta sentuh sekali pakai iaitu Aveo Hello telah dilaksanakan di Amerika Syarikat pada bulan April 2018. Dipimpin oleh usahawan dan CEO, Cecile Thai, syarikat yang berpusat di San Francisco sedang dalam misi untuk mengubah cara kami memakai kenalan. Melalui laman web e-dagang Aveo, pengguna boleh mengakses kanta sentuh kualiti supe-rior dengan nilai yang luar biasa.

Hari ini Aveo Vision adalah syarikat pertama yang melancarkan jenama kanta sentuh langsung kepada pengguna di Malaysia. Pengguna akan dapat membeli kanta sentuh sekali pakai harian secara on-the-go, atau di rumah mereka sendiri, melalui kedai online Aveo di aveovi-sion.my. Lensa Helloo Ave menampilkan teknologi AquaLock eksklusif dan BlissEdge de-tanda untuk keselesaan sepanjang hari. Pengguna akan dapat memilih dari 3 pelan yang berpatutan: bekalan 1 bulan, bekalan 6 bulan, atau bekalan 12 bulan.

Dato' Seri Stanley Thai, Pengasas dan Presiden Aveo Vision Malaysia

Dato' Seri Stanley Thai, Pengasas dan Presiden Penyeliaan Optimax Sdn Bhd, menyatakan bahawa dia telah diilhamkan untuk melabur dalam teknologi kanta sentuh yang paling maju dari United Kingdom apabila dia mengetahui tentang masalah kesihatan mata di kalangan belia yang menyalahgunakan kanta lekap. Ini membawa kepada permulaan kemudahan pembuatan canggih negara pertama yang menghasilkan kanta sentuh berkualiti tinggi yang juga berpatutan.

Aveo Hello kanta sentuh sekali pakai harian dibuat dengan premium omafilcon A dengan kandungan air 58%. Dengan teknologi AquaLock, lensa Aveo Hello mengunci penghidratan dan secara semulajadi menahan penumpuan untuk mendapatkan lebih banyak kanta lekap yang bersih yang mempromosikan mata yang lebih sihat.


Lensa juga menggabungkan reka bentuk BlissEdge yang unik yang meningkatkan keselesaan dengan bukan sahaja mengurangkan geseran dengan kelopak mata tetapi juga menggalakkan pertukaran air mata dan membolehkan lebih banyak oksigen mencapai kornea.

Aveo Hello kanta lekap sempurna untuk gaya hidup aktif. Reka bentuk optik aspheriknya memberikan visi definisi tinggi yang cemerlang, dan Block II UV Blocker yang terbina dalam mencegah purata 97% UVB dan 87% sinaran UVA.


Pasukan penemuan saintis R & D Aveo Vision memahami pentingnya oksigen untuk mengekalkan mata yang sihat. Dengan itu, lensa Aveo Hello menawarkan tahap trans-missibility oksigen yang terbaik di kelasnya. Kanta dibungkus dalam larutan pH 7.4 yang lembut dan tidak merangsang salin yang serupa dengan air mata semulajadi, tanpa tambahan agen pembasahan tiruan.

Pada hari pelancaran kanta sentuh Aveo Hello hari ini, tetamu dan media juga dapat melihat mata mereka secara percuma! Mereka juga dapat dipasang di tempat yang sama dengan kanta sentuh sekali pakai sokong Aveo Hello secara percuma.


Lensa kanta lekap Aveo dijual dengan harga murah, dengan pelan pembelian bermula pada RM60 untuk 30 pasang kanta pakai harian. Untuk maklumat lanjut mengenai Aveo Vision atau untuk membeli kenalan Aveo Hello, lawati laman web aveovision.my atau ke Facebook dan Instagram @aveovisionmy.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter