Jumlah Paparan Halaman

22 Februari 2019

ShopBack Berikan Lebih Ganjaran RM350K Semasa Ulang Tahun Ke-4

Posted by   on

ShopBack Malaysia, portal Cashback yang terkemuka ingin memberikan hadiah Birthday Shopping Spree Giveaway yang ke-4 dari 20 - 22 Februari tahun ini. Nilai belanja beli tajaan akan dinaikkan kepada RM30K (RM18K tahun lepas), dan pasangan dengan cashback akan diberikan semasa tempoh kempen, jumlah nilai ganjaran adalah lebih dari RM350K.


Setiap pengguna ShopBack yang pergi melalui laman web atau aplikasi ShopBack untuk berbelanja dengan mana-mana kedai kongsi yang menyertai ShopBack Menjadi 4! Kempen secara automatik akan memasuki Giveaway Spree RM30K secara automatik. Tiga (3) pengguna ShopBack akan dipilih secara rawak sebagai pemenang, dengan setiap pembelian belanja RM10K yang ditaja.

Pembeli dalam talian juga boleh menjangkakan ganjaran epik iaitu cash back jam bertuah dan 100% rebat tunai pada barangan terpilih, serta cash backs upsized khusus dan kod promo eksklusif yang ditawarkan oleh kedai kongsi yang termasuk Lazada, Shopee, 11street, Booking.com, Expedia, KLOOK, Hermo , ZALORA, Taobao, Trip.com, Nike dan banyak lagi.

"Pulangan tunai 100% hanya bermaksud jika pengguna membayar RM10 untuk item, mereka akan dapat balik balik wang tunai RM10 dari kami. Empat tahun yang lalu, kami hanya mempunyai 300 pengguna dan hari ini, lebih daripada 1 juta rakyat Malaysia membuat ShopBack berhenti pertama dalam perjalanan membeli-belah dalam talian mereka. Terima kasih kepada sokongan mereka, kami dapat membuat skala dan membantu lebih ramai pengguna untuk menjimatkan perbelanjaan harian mereka. Tidak ada cara lain yang lebih baik untuk menunjukkan penghargaan kami daripada memberi ganjaran yang terbaik kepada para pengguna kami semasa acara yang bermakna ini, " kata Alvin Gill, Pengurus Besar ShopBack Malaysia.


Beliau menyatakan bahawa membeli-belah dalam talian telah mendapat populariti yang tinggi sepanjang tahun lalu dan diskaun (termasuk potongan harga, diskaun kupon, rebat tunai dan penghantaran percuma) kekal sebagai sebab utama pelanggan membuat pembelian dalam talian, diikuti dengan kemudahan. Dia percaya Q1'19 akan terus berkembang terutama dengan sambutan ulang tahun ke-4 yang akan datang ShopBack Malaysia.

Mengikut data ShopBack Malaysia, membandingkan dengan Jan'18, bilangan pesanan dalam talian yang dibuat melalui ShopBack Malaysia pada Jan'19 meningkat lebih daripada 100%. Beliau menyifatkan pertumbuhan pada bulan Januari untuk kejayaan kempen Tahun Baru Cina ShopBack di mana lebih daripada RM2 juta cashback diberikan kepada pengguna, dua kali ganda daripada kempen CNY tahun lepas. 11street, Agoda, Booking.com, Lazada dan Shopee adalah lima kedai atas talian bulan lepas.

Di samping itu, ShopBack Malaysia memerhatikan kenaikan 40% dari segi peratusan pesanan yang dibuat melalui aplikasinya pada Jan'19, apabila membandingkan YoY dengan Jan'18. "Ini didorong oleh integrasi apl kami dengan Grab, Lazada (app), dan seterusnya 11street, Shopee, AliExpress dan aplikasi Booking.com. Integrasi membolehkan kami bekerja secara langsung dengan rakan kongsi untuk memberikan cashback untuk pembelian aplikasi pada masa yang sama, mendorong pengguna ShopBack untuk mencuba aplikasi rakan kongsi. ShopBack adalah perintis dalam aplikasi untuk integrasi aplikasinya di rantau ini dan kami menyasar untuk melayari lebih banyak aplikasi yang popular pada tahun ini. "


Mendaftar ke ShopBack adalah percuma. Lebih daripada 1 juta rakyat Malaysia menggunakan ShopBack pada masa ini, dan lebih daripada RM30 juta cashback telah diberikan kepada pengguna tempatan sejak tahun 2015. Untuk maklumat lanjut mengenai kempen Hari Lahir ke-4 ShopBack, sila layari https://www.shopback.my/anniversary atau ikuti https://www.facebook.com/ShopBackMalaysia.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter