Jumlah Paparan Halaman

4 Mac 2019

VIVO Rock Rakyat Malaysia Dengan Jualan SuperDay Di Sunway Pyramid

Posted by   on

Vivo baru sahaja menyusul dengan pelancaran telefon pintar V15 Pro dan V15 kali ini terus buat SuperDay Sale di Sunway Pyramid di mana orang ramai dijemput untuk persembahan dan permainan dan mereka yang mula-mula membeli telefon pintar menerima hadiah percuma eksklusif. 200 orang pertama yang membeli model siri V15 juga membawa pulang DJI Tello Drone percuma.


Orang ramai dapat mencuba ciri-ciri yang berbeza dari telefon pintar yang dilengkapi dengan Kamera Penyambut Mendatar 32MP yang pertama di industri dan menaik taraf teknologi AI, membawa pengguna telefon pintar skrin penuh yang menakjubkan dengan pembantu peribadi pintar yang memahami dan mengantisipasi keperluan mereka.


Orang ramai juga dijemput untuk mengambil bahagian dalam cabaran 15 saat untuk memenangi beberapa hadiah percuma dengan menangkap gambar-gambar kreatif atau selfies di tempat itu dan menyiarkannya di media sosial dengan hashtags yang berkaitan dan penandaan Vivo Malaysia.


Jualan Superday Vivo di seluruh negara di Perak, Pulau Pinang, Lembah Klang, Johor, Pahang, Sabah dan Sarawak mewujudkan kesedaran dan penglibatan lebih tinggi dengan rakyat Malaysia mengenai ciri dan kelenturannya sebagai telefon pintar terbaik di pasaran.


Vivo tiba di Malaysia pada tahun 2014 dan sejak itu telah berkembang pesat memperkenalkan 40 model telefon pintar dengan selebriti tempatan Dato 'Sri Siti Nurhaliza dan Janna Nick sebagai duta ras mereka.

Maklumat lanjut boleh didapati di http://www.facebook.com/VivoMalaysia.










Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter