Jumlah Paparan Halaman

31 Mei 2019

Jadikan Raya Anda Unik Tahun Ini Dengan Carousell

Posted by   on

Carousell, salah satu daripada pasaraya iklan terbesar dan paling cepat di dunia akan meraikan Hari Raya Aidilfitri bersama rakyat Malaysia menerusi pelbagai barangan unik yang tersenarai di platformnya. Sebagai sebahagian daripada persiapan Raya tahun ini, kempen Mari Ber-Carousell platform menarik banyak penyenaraian menarik yang akan menjadikan perayaan Raya tahun ini sangat unik.

1) Balik Kampung dalam Gaya dengan pereka unik Kebayas


Jenama fesyen homegrown, Lily & Orkid, telah mengubah baju kebaya klasik dan mengubahnya menjadi kepingan kontemporari. Terdiri daripada empat reka bentuk iaitu Roslina, Miliza, Ramelah dan Norida, setiap bahagiannya disemai secara eksklusif dan boleh dipenuhi dengan permintaan individu.

"Koleksi tahun ini lebih memaparkan kewanitaan wanita. Dari bagaimana mengalir atas apabila ia menyentuh angin, bagaimana ia bersinar ketika di bawah sinar matahari dipikirkan dengan baik, "Iylia Insyirah, pengasas Lily & Orkid. Saham terhad tersedia, dapatkan koleksi Lily & Orkid Raya anda di https://my.carousell.com/lilyxorkid/.

2) Berpakaian Kucing anda untuk menangkis Soalan Peribadi Sensitif dari keluarga


Bukankah itu mengecewakan dengan soalan yang sama tahun demi tahun? "Bila nak kahwin ni?" Atau "Dah ada anak belum?".

Masa untuk membuat lencongan dengan beberapa pakaian kucing foryour. Dapatkan aksesori kucing cutest dari Momokipets dan mengalihkan saudara-saudara anda dengan kerumitan Raya ini. Tinggalkan perhatian kepada kucing anda, semasa anda hanya meletakkan hangat di latar belakang.

Lebih baik lagi, Momokipets menawarkan promosi penghantaran percuma yang terhad dengan pembelian minimum sebanyak RM30 sahaja. Bangkitkan kucing anda hari ini di https://my.carousell.com/momokipets.

3) Salurkan influencer batin anda, dengan mengambil item apabila Kecantikan Influencer Declutters Pakaian Almari beliau di Carousell


YourTuber dan influencer yang terkenal, Nisha Ezzati, menjual beberapa koleksi terbaik (dan kadang-kadang tidak digunakan) di Carousell. Ini termasuk beg tangan, kasut tinggi, alat, seluar, baju dan senarai barang yang tidak berkesudahan, semua untuk tawaran murah. Ini termasuk jualan baju premium berjenama serendah RM20.

"Tiada apa-apa yang menimbulkan platform yang mudah, mudah dan boleh dipercayai seperti Carousell bagi saya untuk menyatakan, terutamanya apabila saya dapat memberikan barang-barang ini kehidupan baru dengan pemilik baru. Lebih-lebih lagi, kebanyakan item dijual pada setengah harga asalnya dan masih boleh dirunding. Perhatikan saya di Carousell untuk mendapatkan maklumat lanjut. "

Beli di kedai Nisha di https://my.carousell.com/nishxnish dan anda tidak akan menyesal memakai keindahan balik kampung ini.

4) Go Skrr dengan Butang LEGO bertema Superhero di Baju Raya anda


Hari Raya Aidilfitri adalah urusan tahunan di mana keluarga dan rakan-rakan berkumpul, dan penting untuk bertenang. Dengan semua kegilaan superhero pada masa ini, mungkin akan menjadi baik untuk memasangkan baju raya anda dengan beberapa aksesori superhero.

Mulai dari Thor, Spiderman, Batman hingga pelbagai jenis butang buatan LEGO, aksesori oleh Mainan Malaya dibuat sesuai dengan gaya fesyen anda dan ini pasti menjadi perbincangan tentang kampung.

Dapatkan butang superhero anda di https://my.carousell.com/malayatoys/








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter