Jumlah Paparan Halaman

24 Jun 2023

Cerruti 1881 Jam Tangan Ruscello Men

Posted by   on

Dedikasi Cerruti 1881 untuk menghasilkan kualiti tinggi produk dengan keperibadian dan daya tarikan terserlah dalam terbaharunya menawarkan, koleksi jam tangan Ruscello Men.



Fungsi dan spesifikasi antara jam tangan adalah serupa. Walau bagaimanapun, perbezaan utama antara kedua-dua siri adalah susun atur subdail dengan yang pertama mempunyai konfigurasi 3-6-9 dan yang terakhir dengan konfigurasi 6-9-12. 

Sarungnya ialah gabungan sudut berus rata dan bulat yang menonjol bezel yang menawarkan rupa tersendiri pada jam tangan. Yang menonjol penolak dan mahkota melengkapkan gaya maskulin ini dan menjadikannya mudah untuk mengendalikan jam tangan.



Kedua-dua siri datang dalam dimensi yang sama, dengan diameter 48mm. mereka turut berkongsi ciri utama yang sama iaitu tarikh, jam, minit dan saat petunjuk serta kefungsian kronograf. Ini dikuasakan dengan tepat dan boleh dipercayai oleh pergerakan kuarza di dalam jam tangan. Cerruti telah menjadikan bekas keluli tahan karat cukup tahan lama untuk melindungi jam tangan dengan penarafan kalis air sehingga 50 meter.

Selain itu, butiran dan warna yang jelas bagi kes itu dilindungi dengan proses penyaduran ion yang sukar yang memastikan umur panjang. Melengkapkan jam tangan ialah tali bersepadu yang merupakan padanan yang sempurna ke dail dan sarung yang membenarkan Ruscello duduk dengan selesa pergelangan tangan walaupun dengan saiz yang berani. Ini, ditambah dengan kepraktisan pembinaan silikonnya, menjadikan Ruscello padanan yang hebat aktiviti harian, di pejabat atau di luar dan sekitar pada hujung minggu.

Siri Cerruti 1881 – Ruscello Men

Perkataan 'Ruscello' bermaksud aliran dalam bahasa Itali. Jam itu dinamakan tepat kerana ia mewakili aliran gaya kreatif yang berpunca daripada rumah kreatif Cerruti 1881. Jam tangan dan barang kemas Cerruti 1881 koleksi merangkumi keanggunan canggih dan tenaga kontemporari, menarik kepada lelaki dan wanita yang menghargai gaya bergaya bandar.



Cerruti 1881, yang diasaskan oleh Nino Cerruti di Paris pada tahun 1967, melambangkan semangat zaman, menawarkan gaya kontemporari untuk moden lelaki. Dengan gabungan khas sikap acuh tak acuh yang berani dan je-nesais- Paris quoi, jenama itu telah mendapat pujian global. Dengan menggabungkan inovasi, ketukangan, dan kreativiti tanpa had, Cerruti 1881 mencabar kod pakaian tradisional, merevolusikan dunia couture dan mempelopori konsep "kelelakian lembut".



Cerruti 1881 Timepieces kini boleh didapati di Cerruti 1881 Butik jam tangan, butik Solar Time, www.solartime.com dan peruncit jam tangan terpilih di seluruh negara. Harga runcit untuk produk ini berbeza antara RM1,499 dan RM1,759.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter