Jumlah Paparan Halaman

25 Julai 2023

Kerjasama Jam Tangan Digital Casio menampilkan Siri Netflix, Stranger Things

Posted by   on

Melangkah ke dimensi alternatif dengan kerjasama Casio eksklusif yang diilhamkan oleh megahit Netflix, Stranger Things. Casio menghidupkan pengembaraan misteri dengan model terbarunya, A210WEST.



Stranger Things ialah siri pengembaraan misteri Netflix yang ditetapkan pada tahun 1980-an di bandar kecil Amerika. Pada tahun 1983, seorang budak lelaki hilang ke udara dari sebuah bandar barat tengah Amerika yang mengantuk. Ketika rakan, keluarga dan polis tempatan mencari jawapan, mereka ditarik ke dalam misteri luar biasa yang melibatkan eksperimen rahsia besar, kuasa ghaib yang menakutkan, dan seorang gadis kecil yang sangat pelik. Surat cinta kepada klasik 80-an yang memikat satu generasi.



Reka bentuk jam tangan baharu diilhamkan oleh Stranger Things, sebuah rancangan dengan banyak rujukan kepada budaya 1980-an. Berdasarkan A120, jam tangan yang diilhamkan oleh jam tangan digital Casio yang dikeluarkan pada tahun 1980-an, reka bentuknya memberi penghormatan kepada 'Upside Down', dimensi alternatif yang wujud selari dengan dunia manusia.



Muka jam tangan menggambarkan dunia watak-watak Stranger Things, dengan butang depan pop berwarna-warni mengingatkan tahun 1980-an dengan Demogorgon muncul di tengah, ketika dia muncul di dunia manusia. Apabila butang lampu LED ditekan, nama rancangan didedahkan dicetak terbalik, membayangkan kehadiran dunia lain di sisi lain. Bahagian belakang sarung dan jalur lut sinar direka bentuk dengan sesungut menakutkan yang terbentang dari dunia bawah tanah, membangkitkan hubungan antara dua dunia.



Pembungkusan khas digambarkan dengan imej pelakon watak muda rancangan itu. Musim 1-4 Stranger Things kini distrim secara global di Netflix.

Website: https://www.casio.com/my/news/new-releases/2023/strangerthings/






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter