Jumlah Paparan Halaman

5 Ogos 2023

Infinix NOTE 30 (x6716) Membawa Pulang Anugerah Cemerlang Di Anugerah Reka Bentuk Paris 2023

Posted by   on

Infinix, salah satu jenama telefon pintar global yang paling pesat berkembang dengan komitmen untuk menembusi sempadan reka bentuk dan teknologi, telah mencapai kemenangan gemilang dalam Anugerah Reka Bentuk PARIS 2023 yang dihormati dengan Infinix NOTE 30 (X6716) . Infinix NOTE 30 (X6716) mendahului dalam kategori Reka Bentuk Produk/Media & Elektronik Rumah, berkat reka bentuknya yang sangat elegan dan bergaya, membezakannya daripada pesaing.



Anugerah Reka Bentuk PARIS mengiktiraf dan meraikan pencapaian cemerlang dalam bidang reka bentuk, menghargai kecemerlangan dalam inovasi dan kreativiti merentas pelbagai industri. Peranti mudah alih canggih ini direka bentuk untuk beroperasi dengan lancar pada rangkaian selular, menawarkan pengguna gabungan fungsi dan gaya yang sempurna.

Salah satu ciri tersendiri Infinix NOTE 30 (X6716) ialah reka bentuk penutup bateri yang menggabungkan dua bahan berbeza, kaca dan kulit biasa, menambah sentuhan kecanggihan tambahan pada peranti. Infinix NOTE 30 (X6716) mempunyai bentuk yang rata dan ringkas, merangkumi reka bentuk minimalis yang memancarkan penampilan yang anggun. NOTE 30 (X6716 didatangkan dengan pelbagai warna, antara varian warnanya ialah Impression Green yang memikat dan Variable Gold yang mewah. Pendekatan inovatif ini meningkatkan estetika telefon dan juga memberikan pengguna pengalaman sentuhan yang membezakannya daripada telefon pintar konvensional.

Dengan itu, Infinix turut berbangga dan gembira dengan kerja luar biasa yang dicapai oleh Pasukan Reka Bentuk mereka yang berbakat, terdiri daripada Kunwei Dong, Dong Xie, Yongliang Yao, Chaonian Zhang dan Xinling Xiao, untuk pecah tanah NOTA 30 (X6716). Kebijaksanaan dan kreativiti mereka telah memuncak dalam reka bentuk cemerlang yang menetapkan standard inovasi dan daya tarikan estetik baharu.

*Model NOTA 30 (X6716) yang menang tidak tersedia di Pasaran Malaysia.

Ketahui lebih lanjut mengenai model NOTA 30 serupa yang terdapat di pasaran Malaysia dan varian Sunset Gold terbaru yang kini tersedia. Nantikan laman web rasmi Infinix Malaysia, halaman Facebook, saluran Instagram dan saluran Tiktok untuk kemas kini produk terkini.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter