Jumlah Paparan Halaman

7 Ogos 2023

Hisense Memperkenalkan Dua TV Luar Biasa Siri U7K ULED Mini-led Dan Siri U6K VIDAA Di Pasaran Malaysia

Posted by   on

Hisense, syarikat kuasa global dalam industri elektronik, teruja untuk mendedahkan dua siri televisyen (TV) yang luar biasa, Siri LED Mini U7K ULED Hisense dan Siri VIDAA U6K ULED Hisense yang akan dilancarkan tidak lama lagi . Bermula dari 5 Ogos hingga 20 Ogos, pelanggan di seluruh Malaysia akan mempunyai peluang eksklusif untuk pra-pesanan TV ini. Rakyat Malaysia boleh mengambil kesempatan daripada tawaran luar biasa sehingga RM3,000 diskaun, bersama-sama dengan hadiah percuma seperti Xbox Series X, Xbox Series S dan Nintendo Switch OLED semasa tempoh pra-pesanan.



Siri TV LED Mini U7K ULED Hisense padat dengan ciri yang menakjubkan. Ia menawarkan Pro Mod Permainan 144Hz yang mengagumkan untuk pengalaman permainan yang mengasyikkan. Dengan Mini-LED 4K dan lebih 1,200 zon pemalapan tempatan, kualiti gambar adalah terbaik. Selain itu, TV menyampaikan kualiti bunyi yang cemerlang yang dikuasakan oleh Dolby Atmos. Teknologi 3D tambahan juga meningkatkan pengalaman menonton dengan realisme yang menakjubkan.

Siri TV Hisense U6K ULED VIDAA membawa pengalaman menonton ke tahap yang baharu dengan rangkaian penuh teknologi peredupan tempatan dan titik kuantumnya, memberikan visual menakjubkan yang kaya dengan butiran dan warna yang terang untuk paparan yang mengasyikkan dan seperti hidup. TV ini juga dilengkapi dengan teknologi Dolby Atmos, memberikan pengalaman bunyi sekeliling yang tidak pernah terjadi sebelum ini, mencipta pengalaman audio sinematik yang melengkapkan visual yang luar biasa pada skrin.

Di bawah ialah tawaran prapesanan yang tersedia untuk TV LED Mini U7K ULED Hisense dan TV VIDAA U6K ULED:



Untuk layak mendapat hadiah percuma, pelanggan mesti memastikan mereka telah mendaftar untuk jaminan. Proses ini melibatkan dua langkah mudah: Pertama, isikan Borang Google Prapesanan TV dan muat naik resit sebagai bukti pembelian. Seterusnya, daftar untuk jaminan dengan melayari https://www.hisense.com.my/support/. Setelah langkah-langkah ini dan pengesahan dalaman Hisense selesai, hadiah percuma akan dihantar dengan segera kepada pelanggan.

Mereka yang ingin membuat pra-pesanan boleh berbuat demikian di mana-mana Pengedar Sah Hisense di seluruh negara dan Kedai Shopee rasmi Hisense.

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang semua tawaran premium Hisense, lawati Hisense Malaysia dan ikuti @HisenseMalaysia di Facebook, dan YouTube.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter