Jumlah Paparan Halaman

28 September 2023

Hisense Dan Paris Saint-Germain Menyambut Pembaharuan Perkongsian Mereka

Posted by   on

Hisense, syarikat elektronik dan peralatan pengguna global, telah melanjutkan penajaannya dengan Paris Saint-Germain selama dua tahun lagi. Perjanjian antara kedua-dua organisasi, yang memulakan perkongsian global mereka pada Ogos 2020, akan berlangsung sehingga akhir musim 2024/25.



Hisense telah mengukuhkan kedudukannya sebagai peneraju global dalam teknologi untuk rumah dalam tempoh dua dekad yang lalu, yang merupakan hasil komitmen jangka panjang yang telah ditunjukkannya kepada beberapa hartanah sukan yang paling digemari di dunia, termasuk Piala Dunia FIFA 2022, serta penajaannya yang baru diumumkan kepada UEFA EURO 2024. Lanjutan perkongsian Hisense dengan Paris Saint-Germain adalah ilustrasi lanjut mengenai perkara ini dan akan menyaksikan syarikat itu menggandakan misinya untuk meningkatkan pengalaman menonton untuk peminat bola sepak di seluruh dunia.
 
Sepanjang perkongsiannya dengan kelab Paris, Hisense TV kini dilengkapi dengan Mod Sukan terbina sebagai standard. Selain itu, Hisense telah mengeluarkan tiga iklan yang dibintangi oleh pemain Paris Saint-Germain sejak perhubungan komersial pertama kali dipersetujui, yang paling terkini, dilancarkan pada Mac 2023, memperoleh lebih 106 juta tera dan 48.3 juta tontonan. Dengan bekerjasama dengan kelab Paris, Hisense boleh bergantung pada salah satu komuniti terbesar dalam sukan dunia, dengan lebih 200 juta pengikut, untuk menarik pelanggan baharu melalui kempen yang inovatif.
 
Kami gembira dapat meneruskan pengembaraan kami dengan Hisense, sebuah syarikat yang berkongsi falsafah kami. Inovasi adalah nadi kepada kerjasama kami dan keazaman kami untuk terus memperkaya pengalaman pelanggan dan peminat kami di luar skrin.” kata Marc Armstrong, Ketua Pegawai Hasil PAris Saint-Germain
 
Catherine Fang, Naib Presiden Eksekutif, Hisense International, menambah “Hubungan dengan Paris Saint-Germain mewakili bahagian penting dalam strategi sukan Hisense yang lebih luas, membawa kebahagiaan kepada berjuta-juta keluarga melalui inovasi teknologi dan menyampaikan kualiti TV yang sempurna kepada pengguna di Eropah. Kami percaya melalui perkongsian ini, kami boleh terus mencipta pengalaman menonton di rumah yang terbaik untuk kelab Paris dan peminatnya di seluruh dunia.
 
Mendapat manfaat daripada strategi sukan berprestasi tinggi, Hisense mencetuskan peningkatan 21.05% tahun ke tahun dalam jualan TV di seluruh dunia pada separuh pertama tahun itu. Hisense akan terus menyediakan pengalaman luar biasa kepada pengguna sambil menonton permainan bersama keluarga dan rakan-rakan. Pembaharuan perkongsian ini akan membolehkan kami terus menawarkan pengalaman menonton terbaik di seluruh dunia kepada peminat Paris Saint-Germain.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter