Jumlah Paparan Halaman

11 September 2023

Sertai Peraduan ‘Starry Night Wishes’ vivo V29

Posted by   on

Walaupun tarikh pelancaran rasmi untuk siri vivo V29 masih menjadi misteri, gambaran yang dinanti-nantikan yang diumumkan semalam telah mencetuskan gelombang keterujaan di seluruh Malaysia. Menampilkan kemasan Starry Purple yang menawan dan menggabungkan 9 juta zarah magnet, reka bentuk siri vivo V29 dengan cantik mencerminkan langit malam Malaysia.



Menambahkan lagi keterujaan, vivo Malaysia telah melancarkan peraduan 'Starry Night Wishes Where Dreams Come True', menjemput orang ramai untuk menangkap daya tarikan langit malam Malaysia yang memukau. Inisiatif ini bertujuan untuk memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia untuk menemui semula keindahan negara mereka, mempamerkan khazanah tersembunyi yang mungkin mereka terlepas pandang.

Selain itu, para peserta berpeluang memenangi tiket yang diidam-idamkan untuk ke Sunway Lagoon Nights of Frights, acara yang paling dinanti-nantikan pada tahun itu. Peraduan akan dibuka untuk penyertaan dari 7 September hingga 20 September 2023.

Berikut ialah langkah mudah untuk mengambil bahagian dalam Peraduan 'Starry Night Wishes Where Dreams Come True':
1. Sertai kumpulan Komuniti vivo Malaysia Rasmi

2. Kongsi mana-mana foto Starry Night yang memukau dan beri jeritan!

3. Sertakan hashtags ini seperti dalam siaran

        #vivoV295G
        #vivoV29StarryPurple
        #vivoV29MakeYourWish
4. Tag 3 rakan dan berikan inspirasi kepada mereka untuk menyertai peraduan yang menyeronokkan.

Selain itu, pengenalan ciri Potret Aura yang dinaik taraf telah menjadi perkembangan yang menarik seperti yang dilaporkan oleh beberapa sumber yang boleh dipercayai, memenuhi keutamaan mereka yang gemar merakam foto menggunakan denyar mudah alih mereka terutamanya dalam keadaan cahaya malap. Jika anda tertanya-tanya sama ada V29 akan menawarkan ciri yang sama di Malaysia, nantikan kemas kini lanjut di halaman Facebook rasmi vivo Malaysia.

Untuk maklumat lanjut, sila nantikan halaman Facebook rasmi vivo.

Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter