Jumlah Paparan Halaman

24 November 2023

Bersedia Untuk Tayangan Epik! Sertai Infinix Di Kejohanan Esports Semua Bintang Malaysia 2023

Posted by   on

Infinix Malaysia, jenama telefon pintar mudah alih terkemuka yang telah memacu komuniti permainan, sangat teruja untuk mengumumkan penajaan Kejohanan Esports All Star Malaysia 2023. Kejohanan ini, anjuran Mega Raya Sdn. Bhd, dijadualkan berlangsung pada 25 dan 26 November 2023 di Melawati Mall Kuala Lumpur.



Kejohanan Esports All Star Malaysia ialah perayaan budaya permainan, memberikan pemain dan peminat peluang untuk menerokai pelbagai gerai vendor, mengambil bahagian dalam sesi permainan percuma dan tenggelam dalam dunia permainan yang menawan. Dengan pelbagai aktiviti dan kejutan, ia memenuhi keperluan pemain dan penonton, bertujuan untuk memperkasa dan memberi inspirasi kepada komuniti esport Malaysia. Kejohanan itu mengumpulkan pasukan permainan elit dengan menawarkan platform dinamik untuk pasukan ini mempamerkan kemahiran luar biasa dan kerja berpasukan strategik mereka, melonjakkan perjalanan esukan mereka ke peringkat seterusnya.

"Sebagai penggerak di sebalik Kejohanan Esports All Star Malaysia, kami di Mega Raya sangat teruja untuk mengalu-alukan Infinix Malaysia sebagai penaja utama untuk perayaan besar budaya permainan ini. Kejohanan ini bukan sahaja mengenai persaingan; ia adalah platform yang menyatukan pemain, peminat, dan peminat, memberikan pengalaman mendalam yang melampaui permainan itu sendiri. Komitmen Infinix untuk menyokong dan melibatkan diri secara aktif dengan komuniti permainan sejajar dengan visi kami untuk memperkasa dan memberi inspirasi kepada komuniti esport Malaysia. Bersama-sama, kami berhasrat untuk meningkatkan landskap esport, memupuk komuniti di mana keghairahan, kemahiran dan kemesraan berkembang maju," kata Faridz Fadzil, Pengarah Urusan Mega Raya Sdn. Bhd.

Infinix akan mempamerkan penawaran produk terbaharunya di gerai yang menarik, memberikan XFans peluang untuk mengambil bahagian dalam aktiviti yang menarik dan peluang untuk memenangi barangan eksklusif. Dengan itu, kerjasama ini menekankan dedikasi Infinix Malaysia untuk menyokong dan melibatkan diri secara aktif dengan komuniti permainan serta XFans yang dihargai.

"Infinix Malaysia sangat teruja untuk menjadi sebahagian daripada Kejohanan Esports All Star Malaysia 2023. Dengan menyokong kejohanan tempatan, kami percaya dapat memperkasakan pemain mudah alih dan menyediakan mereka platform untuk memantapkan diri dalam arena permainan. Kami berharap dapat berhubung dengan permainan komuniti dan menyokong pertumbuhan esport di Malaysia," kata Carmen Yong, Pengarah Pemasaran dan GTM Infinix Malaysia.

Kejohanan ini menampilkan tiga permainan blokbuster termasuk Mobile Legends Bang Bang, EAFC 24, dan Tekken 7, memenuhi keperluan penonton yang pelbagai peminat permainan. Setiap permainan akan mengambil bahagian tengah, menyediakan pemain dengan platform khusus untuk mempamerkan kemahiran mereka dan bersaing di peringkat tertinggi. Berikut ialah kumpulan hadiah untuk setiap permainan:

● Mobile Legends Bang Bang : POOL HADIAH RM14,500
● Tekken 7 : POOL HADIAH RM5,500
● EAFC 24 : POOL HADIAH RM5,500

Infinix Malaysia menjemput komuniti permainan dan semua XFans di Malaysia untuk merasai kemahiran permainan hebat yang dipamerkan oleh pasukan pro rantau ini pada Kejohanan Esports All Star Malaysia 2023, yang akan diadakan di Melawati Mall, Kuala Lumpur.

Untuk kemas kini terkini mengenai acara akan datang, Facebook Rasmi Infinix Malaysia, Instagram, TikTok dan lihat laman web Rasmi Infinix Malaysia untuk butiran produk terkini.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter