Jumlah Paparan Halaman

12 Disember 2023

Infinix Menentukan Semula Permainan Mudah Alih Dengan Pelancaran Global Siri HOT 40

Posted by   on

Infinix melancarkan siri HOT 40 secara rasmi, menampilkan model HOT 40 Pro, HOT 40 dan HOT 40i yang menyediakan telefon pintar penuh aksi kepada pemain untuk meningkatkan pengalaman hiburan mudah alih mereka. Siri baharu ini mempamerkan peningkatan ketara dalam pemproses, paparan, keupayaan kamera dan perisian. Sambil mengekalkan kedudukan utamanya dalam kategori pengecasan pantas, ia terus menawarkan pengalaman yang pantas dan menyeronokkan dalam permainan dan hiburan mudah alih.



SIRI HOT 40 mendahului laluan yang pantas dan menyeronokkan dengan prestasi luar biasa dan ciri-ciri terobosannya, semuanya padat dalam reka bentuk estetik yang menakjubkan. Ia merangkumi visi Infinix untuk menyampaikan pengalaman berkualiti tinggi kepada pengguna kami, menggabungkan teknologi canggih dengan gaya dan praktikal, serta meletakkannya pada harga yang berpatutan,” kata Summer Yao, Pengarah Produk Siri HOT di Infinix.

Kemuncak Telefon Pintar Permainan & Hiburan


SIRI HOT 40 direka untuk memberikan prestasi yang luar biasa untuk tugasan harian, permainan dan hiburan. HOT 40 Pro mempunyai bateri tahan lama 5000mAh yang dipertingkatkan, disepadukan dengan penyelesaian Power Marathon yang eksklusif. Pengguna boleh menikmati sehingga 2 jam[1] masa panggilan apabila kuasa serendah 5% dengan mod Penjimatan Kuasa Ultranya.

Peranti ini juga mempunyai teknologi 33W Enduring FastCharge, dilengkapi dengan pemantauan suhu masa nyata. Teknologi inovatif ini membolehkan pengguna mengecas bateri daripada 20% hingga 75% dalam masa 35 minit sahaja[1], memastikan keselamatan dan hayat bateri yang berpanjangan sehingga 4 tahun[1].

HOT 40 Pro ialah penukar permainan untuk peminat permainan mudah alih. Dilengkapi dengan pemproses permainan 6nm okta-teras MediaTek Helio G99, peranti ini mempunyai kadar pensampelan sentuhan segera 1200Hz — lapan kali lebih tepat daripada skrin standard. Ia juga disokong oleh penderia Hard-Gyroscope dan Enjin Permainan XBOOST Infinix, membolehkan pemain menyesuaikan tetapan permainan mereka untuk prestasi optimum. Gabungan ini memastikan pengalaman permainan mudah alih yang lancar dan mengasyikkan.

Kelajuan & Prestasi yang tiada tandingan


HOT 40 Pro dilengkapi dengan skrin utama 120Hz FHD+, memberikan pengalaman yang selembut sutera. Selain itu, HOT 40 SERIES memperkenalkan Cincin Ajaib, ciri baharu yang memastikan pengguna sentiasa dimaklumkan tentang status kunci muka, status pengecasan dan panggilan suara.



Dengan sehingga 16GB[2] memori boleh dikembangkan, HOT 40 Pro menggandakan prestasi memori 8G fizikalnya, membolehkan masa pemuatan lebih cepat dan menyokong sehingga 18 aplikasi dibuka serentak. Peranti ini juga dilengkapi dengan Antena Metamaterial Infinix yang hebat, menawarkan prestasi isyarat yang lebih pantas dan lebih dipercayai dengan Kelajuan Muat Turun Fail meningkat sebanyak 68%[1], Kekuatan Isyarat dirangsang sebanyak 6dB, dan Kependaman Permainan dikurangkan sebanyak 36%[1].

Gambar Hebat & Selfie Tajam


Apabila penggunaan kamera terus berkembang, HOT 40 Pro meningkat dengan keupayaan yang dipertingkatkan. Ia mempunyai kamera utama 108MP dengan sensor HM6, memastikan imej yang tajam dan jelas dengan piksel 0.64 mikron, walaupun selepas dipangkas. Kanta makro 2MP sesuai untuk menangkap gambar tekstur dan butiran yang rumit. Kamera hadapan 32MP AI yang dipertingkatkan memberikan foto kumpulan dan swafoto yang luar biasa, walaupun dalam cahaya malap, terima kasih kepada denyar hadapannya yang canggih.

Selain itu, HOT 40 Pro menawarkan pelbagai mod untuk foto dan video yang menarik pada masa yang berbeza, termasuk Mod Potret Profesional, Sky Remap dan Video Dwi Paparan, meningkatkan pengalaman fotografi dan videografi.

Dari segi reka bentuk, HOT 40 SERIES terserlah dengan reka bentuk yang mempesonakan yang menampilkan lapisan kristal berkilauan dengan tekstur berbintang. Reka bentuk ini mempunyai kemasan berkilat yang berubah rupa kerana ia memantulkan cahaya dari sudut yang berbeza. HOT 40 Pro boleh didapati dalam Horizon Gold, Starlit Black, Palm Blue, dan Starfall Green yang baru diperkenalkan. Pilihan warna baharu ini menggabungkan hitam dan hijau dalam adunan bercahaya yang bertukar warna, menghasilkan kesan seperti aurora yang mengingatkan langit bercahaya bintang.

Nantikan Facebook Rasmi, Instagram, YouTube, TikTok dan tapak web Infinix Malaysia untuk kemas kini mengenai rangkaian peranti dan inovasi terkini Infinix.









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter