Jumlah Paparan Halaman

14 Februari 2024

Infinix Bekerjasama Dengan Free Fire Untuk Membuat Edisi Terhad HOT 40 Pro

Posted by   on

Infinix, jenama telefon pintar antarabangsa yang terkemuka dan bergaya, sedang bersiap sedia untuk pelancaran HOT 40 Pro di Malaysia pada 19 Februari 2024. Hari ini, Infinix mendedahkan kerjasama yang menggembirakan dengan Free Fire, permainan mudah alih yang popular di seluruh dunia, untuk menyesuaikan HOTnya 40 Pro untuk pengalaman permainan yang lebih lancar dan mengasyikkan untuk diterokai oleh pengguna dalam dunia Free Fire.



“Kami teruja untuk meneruskan kerjasama kami dengan Free Fire untuk pelancaran HOT 40 Pro yang menampilkan gabungan watak dan haiwan peliharaan Free Fire eksklusif untuk Xfans serta pemain Free Fire. HOT 40 Pro didedikasikan untuk memberikan prestasi terbaik untuk pemain di Malaysia pada harga yang kompetitif. Kerjasama kami dengan Free Fire adalah hasil pemahaman kami tentang generasi muda mengenai keperluan telefon pintar mereka serta gaya hidup permainan,” kata Abia Wang, Pengarah Pemasaran Serantau Infinix.

HOT 40 Pro dilengkapi sehingga 16GB RAM lanjutan dan 256GB ROM, dikuasakan oleh pemproses ultra-kelajuan Helio G99 dengan enjin permainan XBOOST. Ia didatangkan dengan rangkaian permainan metamaterial kelas pertama dan skrin 120Hz FHD+ tanpa lag untuk memastikan pengalaman permainan yang lancar dan pantas. Dengan pengecasan pantas 33W dan bateri tahan lama 5000mAh, pengguna tidak perlu risau tentang hayat bateri semasa bermain permainan.

Bersempena dengan kerjasama Free Fire, HOT 40 Pro Free Fire Edisi Terhad akan menyertakan pilihan penyesuaian eksklusif yang mempamerkan gandingan watak dan haiwan kesayangan Free Fire yang akan tersedia dalam kertas dinding, widget ikon, mod potret diri AR yang tersendiri dan bunyi istimewa. kesan untuk pengalaman pengguna yang unik.

Satu lagi varian yang ditetapkan untuk dilancarkan ialah HOT 40i yang mempunyai cipset Octa-Core dengan enjin permainan gen baharu XBOOST, bersama-sama dengan kapasiti storan yang sama seperti rakan sejawatannya. Peranti ini menawarkan pengalaman menatal yang lancar dengan skrin lubang tebuk super cecair 90Hz serta kamera Dwi AI 50MP dan kamera swafoto sejernih kristal 32MP. Peranti ini dilengkapi dengan pengecasan pantas 18W yang dipertingkatkan dan bateri tahan lama 5000mAh, menawarkan pengguna hayat bateri yang kuat pada harga yang berpatutan.

Nantikan pengeluaran HOT 40 Pro dan HOT 40i yang akan berlaku di laman web rasmi Infinix Malaysia, Facebook, Instagram dan saluran TikTok.

#InfinixMalaysia #Infinix #HOT40Pro #GrafikTinggi #GambarBerkualiti #SentuhanLancar #HOT40i #StoranBesar #SpeakerPadu #GambarLebihCantik







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter