Jumlah Paparan Halaman

5 Februari 2024

iQOO Mencerahkan Tahun Baru Lunar Dengan Variant Nyapi iQOO 12

Posted by   on

Semasa kami menyambut Tahun Baru Cina, iQOO dengan bangganya mempersembahkan varian terbaharu telefon pintar inovatifnya, iQOO 12, dalam Flame dengan sentuhan kemasan kulit yang ketara. Varian Flame ialah representasi visual tenaga tanpa had, kemesraan, dan anggukan penuh semangat kepada perayaan Tahun Baru Cina. Lebih daripada sekadar telefon pintar, iQOO 12 Flame Edition menggabungkan gaya dengan keanggunan, menjelmakan intipati inovasi dan perayaan.



Dikuasakan oleh Platform Mudah Alih Snapdragon® 8 Gen 3 dengan Cip Supercomputing Q1 tersuai, iQOO 12 Flame mempunyai prestasi dalam permainan yang dipertingkatkan, memori yang pantas dan storan kilat yang pantas. Untuk meningkatkan pengalaman permainan, iQOO 12 Flame dibina dengan 16GB LPDDR5X RAM dan storan kilat 512GB UFS4.0 untuk pemain menikmati permainan mudah alih terkini yang dimuatkan dengan lancar dan mempunyai ruang yang luas.



Selain itu, iQOO 12 Flame mempamerkan sistem kamera belakang tiga kali ganda yang direka dengan estetika Porthole untuk rasa penerokaan. Persediaan termasuk Kamera Telefoto Periskop dengan 64MP untuk Zum Optik 3X, Zum 10X dan Zum Digital 100X yang mengagumkan menggunakan N.I.C.E. algoritma. iQOO 12 Flame juga termasuk algoritma Ultra HD Document 3.0 untuk persembahan skrin yang lebih baik, di samping Kamera Sudut Lebar 50MP yang menawarkan pelbagai mod fotografi sudut lebar.



Mentakrifkan semula telefon permainan, iQOO 12 Flame juga dilengkapi dengan Bateri Grafit berprestasi tinggi yang mempunyai kapasiti bersamaan dengan 5000mAh (TYP), dan menyokong pengecasan pantas dengan 120W FlashCharge yang menawarkan kepadatan tenaga yang dipertingkatkan. Unik kepada siri iQOO 12, kapasiti baterinya adalah 9% lebih besar berbanding pendahulunya, sambil mengekalkan reka bentuk yang ramping dan anggun.



Raikan Tahun Baru Cina ini dengan tenaga api iQOO 12 Flame. Ikuti perkembangan terkini dengan promosi dan spesifikasi produk terkini di halaman facebook iQOO dan laman web rasmi iQOO.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter