Jumlah Paparan Halaman

3 Februari 2024

Hisense Malaysia Meluaskan Sokongan Kepada Tadika Dengan Televisyen Terbaru

Posted by   on

Hisense Malaysia, sebuah jenama yang dipercayai, boleh dipercayai dan terkemuka kualiti telah melangkah ke hadapan untuk membantu sebuah Tadika di Felda Lok Heng Timur yang baru-baru ini menjadi mangsa rompakan, mengakibatkan kehilangan televisyen mereka. Ia menarik perhatian pasukan Hisense Malaysia melalui artikel berita yang melaporkan tentang kejadian itu.



Sebagai tindak balas kepada situasi di Tadika Felda Lok Heng Timur ini, Hisense Malaysia telah menaja sebuah A6100K 50” serba baharu kepada tadika tersebut. Penajaan ini bertujuan untuk mengurangkan kesan daripada kejadian itu dan menyediakan pihak tadika dengan sumber yang diperlukan untuk terus menyediakan persekitaran pembelajaran yang kondusif untuk kanak-kanak.

“Kami sangat menghargai dan berterima kasih kepada Hisense atas keprihatinan mereka dengan menyediakan TV kepada kami. Pada masa kini, TV merupakan salah satu medium yang perlu ada di sekolah untuk memudahkan pengajaran dan pembelajaran. Bahan pembelajaran melalui TV boleh membuatkan kanak-kanak lebih berminat untuk belajar justeru inisiatif Hisense Malaysia ini amat dihargai,” kata Cikgu Nordiana binti Mohd Diah, guru tadika.

Hisense A6100K ialah televisyen VIDAA Pintar UHD 4K yang menyokong Penyahkodan HDR10+ dan Dolby Vision, membolehkannya menyediakan kandungan asli dengan perincian bayang yang dipertingkatkan dan sorotan yang lebih terang. Sementara itu, salah satu ciri berguna TV untuk tadika ialah kawalan pertuturannya sepenuhnya dengan suara VIDAA terbina dalam, membolehkan pengguna mengurus TV menggunakan pembantu suara dan alat kawalan jauh suara.

Di Hisense Malaysia, kami berharap tadika Felda Lok Heng Timur akan dapat meningkatkan lagi pendidikan serta pengalaman mereka melalui teknologi dan inovasi daripada televisyen pintar kami. Sebagai sebuah syarikat yang komited terhadap inovasi dan kebolehsuaian, kami berharap ini dapat ditiru dalam pendidikan untuk menyediakan generasi akan datang untuk masa depan yang dinamik dan didorong oleh teknologi.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter