Jumlah Paparan Halaman

23 Mac 2024

Era Baharu Samsung AI TV

Posted by   on

Unbox & Discover 2024 kembali dan bersedia untuk membawa anda dalam perjalanan yang dikuasakan oleh keajaiban AI. Samsung Malaysia Electronics menjemput anda untuk menyertai kami untuk strim langsung yang tidak boleh dilepaskan di mana kami memperkenalkan inovasi terkini dan terhebat. Saksikan bagaimana teknologi canggih memenuhi kehidupan seharian, mengubah cara anda hidup, bekerja dan bermain.
 

Inilah yang menanti anda:

• Lepaskan Kuasa AI: Saksikan bagaimana kecerdasan buatan merevolusikan TV anda, menyesuaikan cadangan kandungan dan meningkatkan kualiti gambar untuk mencipta pengalaman yang benar-benar diperibadikan.

• Visual Peringkat Seterusnya: Bersedia untuk terpesona dengan visual yang menakjubkan dan warna-warna terang menjadi hidup pada skrin.

• Alami Kejelasan Bunyi yang Tidak Ditandingi: Selami audio yang kaya dan mengasyikkan yang menarik anda ke dalam nadi aksi.

Bosan dengan visual kabur dan audio yang mengecewakan yang mengganggu rutin pejabat anda? Bagaimana jika ada cara untuk meningkatkan tugas harian anda dan memperkasakan anda untuk mengalami persekitaran kerja yang lebih lancar dan cekap?

Tonton video Treler Penuh di sini untuk mengetahui lebih lanjut pautan YouTube: https://youtu.be/ad-z9k53voE

Tandai kalendar anda, tetapkan peringatan anda dan bersedia untuk dikagumi! Tonton strim langsung bersama kami pada 27 Mac 2024, Rabu, 9 malam MYT di Youtube Samsung Malaysia.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter