Jumlah Paparan Halaman

22 April 2024

VIVO V30E 5G Datang Ke Malaysia Dalam Cermin SKY Tak Lama Lagi

Posted by   on

vivo, jenama telefon pintar terkemuka di seluruh dunia, hari ini memperkenalkan ahli terbaharunya kepada siri vivo V30, vivo V30e. Peranti ini menjanjikan pengguna pengalaman visual yang menawan melalui kombinasi warna yang menakjubkan dan ketukangan yang sempurna, menetapkan tahap baharu untuk estetika telefon pintar.



Vivo V30e menggabungkan gaya artistik dengan lancar dengan inovasi teknologi dalam reka bentuk luarnya, menawarkan pengguna pilihan versi Sky Mirror. Sky Mirror memancarkan estetika yang mewah, menampilkan lapisan rumit yang memaparkan gabungan rona ungu, emas dan hijau yang menawan. Diilhamkan oleh tekstur rumit awan terikat langit, reka bentuk ini dengan mudah menangkap kesan memukau cahaya matahari yang menapis, memaparkan julat warna yang berubah secara halus pada sudut berbeza.



Selain daripada estetikanya, vivo V30e padat dengan kuasa prestasi tinggi dengan pemproses berprestasi tinggi, storan yang mencukupi, sistem kamera termaju dan teknologi pengecasan pantas. Siri ini menjanjikan pengguna kemungkinan dan keseronokan yang tidak berkesudahan. Siri ini bakal memasuki pasaran Malaysia tidak lama lagi, jadi nantikan Halaman Facebook rasmi vivo dan Laman Web Rasmi vivo Malaysia untuk butiran dan kemas kini produk lanjut.









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter