Jumlah Paparan Halaman

9 Mei 2024

vivo Malaysia Mengumumkan Promosi Di Seluruh Negara Di Semua Kedai Konsep vivo Dengan Kerjasama OGAWA

Posted by   on

Sempena sambutan Hari Ibu Bapa, vivo Malaysia teruja untuk mengumumkan promosi eksklusif di semua kedai konsep vivo di Malaysia dari 3 Mei hingga 3 Jun 2024. Peluang yang luar biasa ini menjadi tanda terima kasih yang tulus kepada pelanggan yang dihargai vivo yang telah menyokong vivo Malaysia dan telah menemani mereka dalam perjalanan selama ini.



Semasa promosi istimewa ini, individu yang membeli model terpilih vivo V30, V30 Pro dan siri vivo X100 akan dihadiahkan dengan item percuma daripada vivo Malaysia. Hadiah tersebut termasuk Bantal Urut Getaran Muzik OGAWA Tinkle-X dan Topeng Mata Tidur. Penambahan ini berfungsi sebagai teman yang sempurna kepada pengalaman luar biasa yang ditawarkan oleh telefon pintar utama vivo, yang diraikan untuk ciri canggih dan keupayaan fotografi yang luar biasa.

Ketika rakyat Malaysia memulakan ekstravaganza selama sebulan dengan promosi yang menarik, vivo Malaysia juga teruja untuk meraikan ulang tahun ke-10 mereka, satu peristiwa penting yang menandakan satu dekad kejayaan, inovasi dan pertumbuhan. Ia adalah masa untuk merenungkan pencapaian yang dicapai dan cabaran yang diatasi oleh vivo selama ini. Nantikan lebih banyak kemas kini sambil kami membuka jalan untuk masa depan yang lebih cerah.

Untuk maklumat lanjut dan kemas kini terkini tentang vivo, lawati Halaman Facebook rasmi vivo Malaysia dan Laman Web Rasmi vivo Malaysia.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter