Jumlah Paparan Halaman

28 November 2016

Rakyat Malaysia Menjadi Tidak Tenteram Bila Tiba Tarikh 11.11

Posted by   on

Apa yang misterinya tarikh 11.11 yang menjadikan rakyat Malaysia tidak senang duduk. Makcik-makcik dan akak-akak asyik mengadap PC dan handphone jer 8 jam tak keluar makan dan pergi tandas pada tarikh tu. Bertambah gelisah bila tidak dapat membukanya pada tarikh tersebut. Jadi resah sekiranya tidak dapat menikmati keseronokan pada tarikh tersebut.


Itu yang telah menjadi fenomena kepada rakyat Malaysia bermula tarikh 11 November 2016 hingga 14 Disember 2016. Online Revolution membawa wabak kepada kaki shopping online dalam talian Lazada.com.my. Jualan harga runtuh untuk rakyat Malaysia sempena hujung tahun ini membuatkan kad kredit anda tidak akan henti transaksi.


Online Revolution membawakan 1000 jenama dan 55 000 peniaga tempatan dan antarabangsa serta lebih 500 ribu produk untuk dimiliki. Wow sapa tak rambang mata dengan promosi diskaun sehingga 70% bagi sesetengah barang. Rasa tangan ni menggeletak jer nak layari laman web Lazada setiap hari untuk dapatkan tawaran ini.


Bermula tarikh tu ada pelbagai produk daripada pampers pakai buang sehingga kepada produk sebesar peti ais ada dijual di Lazada dengan harga murah. Saya pun terus terjebak dengan beli satu telephone pintar ini sebab harganya sangat-sangat murah jauh daripada harga dipasaran. ZTE Blade V7 Lite Gold ni telah jadi milik saya hehehe.



Tu baru satu hari belek-belek Lazada ni kalau dah hari-hari ada promosi memang setiap hari satu baranglah saya akan beli. Kalau tak ada cash di bank jangan risau boleh guna kredit kad korang dan nanti hujung bulan bayar lah balik duit yang guna tu jangan tangguh tau. Tips yang saya guna untuk beli secara online sebab tu selalu boleh dapat yang murah dan latest.


Selain beli-belah secara lebih murah korang juga berpeluang dapat hadiah istimewa daripada rakan partner mereka. Korang berpeluang untuk memenangi hadiah penerbangan percuma dari AirAsia BIG; termasuklah tawaran istimewa dari DiGi, Maxis, Domino’s Malaysia, Caltex, HSBC, CIMB, TGV Cinemas dan Maybank semasa 'Online Revolution' 2016 berlangsung ini. Tunggu apa lagi cepat rebut sekarang saya nak terus lagi membeli ini. Selamat bershopping semua.




Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter