Jumlah Paparan Halaman

13 Ogos 2016

3 Perkara Ini Akan Mengubah Cara Korang Untuk Pergi Bercuti Dengan Selesa

Posted by   on

Pertama sekali apa yang akan korang fikirkan bila mula2 nak merancang percutian. 

Adakah fikir pasal bajet?

Fikir pasal lokasi?

Dan pastinya fikir pasal keselesaan betul tak?


Semua ini mesti ada dalam perancangan korang bila nak mula2 pergi bercuti. Tapi semua ini perlukan banyak bahan rujukan dan juga tempat untuk korang bertanya. Tapi pernahkah korang fikir dengan hanya hujung jari sahaja korang boleh dapat semua jawapan2 di atas ini. Tak perlu pergi jauh dan tak perlu jumpa ramai orang kerana di sini telah kongsi segalanya yang terbaik.


Kat mana lak tu nak cari? Hanya muat turun applikasi OYO ditelefon pintar korang secara percuma sekarang dan semua jawapan ini akan terjawab. OYO telah digunakan lebih daripada 100 bandar terkemuka. Kini OYO telah berada di Malaysia untuk kaki jalan seperti anda mendapat manfaat daripadanya.

Bagaimana OYO ini berguna buat kaki jalan

Inilah yang nak diceritkan kepada korang semua yang memang nak cari tempat bercuti yang terbaik. 3 perkara ini adalah janji OYO kepada semua penggunanya.

1) Keseragaman 


OYO mempunya hotel yang telah diseragamkan seluruh bandar2 popular untuk memberikan keselesaan kepada korang yang mahu percutian tanpa bajet tinggi tapi bilik yang terbaik.


2) Harga berpatutan
OYO menawarkan bilik-bilik pada harga yang tiada tempat lain yang mampu menawarkan jauh lebih baik daripadanya. 


3) Hanya dihujung jari 


 OYO menggunakan teknologi untuk menghubungkan semua fungsinya dan menyediakan pelanggan pengalaman hebat yang lancar hanya di hujung jari sahaja.

Muaturun applikasi OYO secara percuma
Jadi ini akan mengurangkan kos anda atau masa anda untuk mencari info segalanya di pusat pelancongan kerana segala ada dalam satu applikasi mobile ini. Kalau nak muat turun dengan mudah melalu Google Play atau App Store boleh lakukan di sini sahaja. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oyo.consumer&hl=en             https://itunes.apple.com/in/app/oyo-rooms-book-delightful/id988141624?mt=8



Lagi best setiap booking anda OYO nak bagi korang diskaun lagi 20%. Jadi kat sini korang dan boleh jimat untuk booking hotel. Caranya mudah saja hanya gunakan CODE (MYBUD445) di bawah ini untuk setiap kali pendaftaran hotel anda boleh guna banyak kali tau.


 
Cara nak menggunakan applikasi OYO

Korang dah muat turunkan lepas tu pergi kepada logo applikasi dan daftar buat pertama kali sahaja dengan pengesahan No Tel anda.


Lepas tu terus boleh guna. Paling cepat dan mudah adalah Shake sahaja phone korang apabila korang dah buka aplikasi OYO Rooms untuk mendapatkan bilik hotel yang terdekat dengan korang. Semua hotel yang ditawarkan adalah terbaik buat korang jangan risau.

 

Atau korang boleh cari melalu lokasi yang dikehendaki seperti Kuala Lumpur, Klang, Petaling Jaya, Rawang, Seremban, Shah Alam, Subang, Penang, Malacca, Johor Bahru, Langkawi, Ipoh, Taiping, Kuala Kangsar, Kampar, Seri Iskandar, Kota Kinabalu and Cameron Highland.

 

Lepas tu akan disenaraikan antara hotel pilihan terbaik OYO untuk korang dengan harga paling hebat. So boleh lah pilih nak bilik seorang atau berdua.


Buat pengesahan booking anda dan boleh terus bayar tapi jangan lupa masukan CODE diskaun tadi untuk dapatkan pemotongan 20% setiap kali booking.



3 kaedah pembayaran iaitu :-
1) Melalui akaun paypal
2) Melalui transaksi kad debit/kredit
3) Bayaran tunai waktu check-in
 

Siaplah untuk korang nikmati semua kemudahan dan keselesaan yang disediakan oleh OYO melalui applikasi mereka. Tak perlu susah dan tak perlu habis duit yang banyak. Paling best OYO ini ada sediakan hotel yang terdapat logo mereka untuk memudahkan korang memilih. Setiap booking akan dapat goodie bag khas daripada OYO.



Sekarang segalanya dah mudah untuk booking hotel tak perlu risau akan hotel yang tidak cantik tak selesa dan harga yang mahal. So macam nak pergi bercuti jer lagi ni jom kita ke India pula kerana kat sana dah lama menggunakan OYO applikasi ini. Lepas ni nak booking hotel bajet atau premium sangat2 mudah.


Korang boleh dapatkan info lanjut mengenai OYO ini disemua laman sosial media mereka di sini :



Sekiranya ada sebarang pertanyaan atau kesulitan boleh hubungi mereka di sini juga :

+6010 4011 393 | mybookings@oyorooms.com






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter