Jumlah Paparan Halaman

11 Ogos 2016

Logitech Memperkenalkan CREATE untuk iPad Pro 9.7

Posted by   on

Hari ini Logitech mengumumkan CREATE Backlit Keyboard Kes dengan penyambung Smart untuk 9.7-inci iPad Pro ™. Kes CREATE Keyboard adalah Kit yang memberikan anda semua yang anda perlukan untuk membuat sebahagian besar Pro iPad anda; kes perlindungan, keyboard backlit, dan pemegang bersepadu untuk pensil Apple semua dalam satu pakej ringan. 

Sama ada anda sedang menghantar kemas kini, menonton video, atau lukisan lakaran, CREATE memberi kuasa kepada anda untuk melepaskan kreativiti dan produktiviti anda di mana sahaja anda pergi. 



"CREATE adalah seperti Swiss Army Knife kes papan kekunci," kata KP Sim, Logitech Pengurus Negara Malaysia, Filipina dan Brunei. "Ia meletakkan semua alat yang anda perlukan di hujung jari anda, dan caj keyboard melalui penyambung Smart jadi anda hanya boleh menetapkan iPad Pro anda ke dalam kedudukan menaip dan pergi. Ia membawa menaip pada iPad Pro ke tahap yang baru. " 

Diskaun 5% Pembelian iPad Pro 9.7 Sekarang

Direka untuk bekerja secara eksklusif dengan penyambung Smart baru Apple, CREATE kes papan kekunci secara automatik kuasa pada dan pasangan dengan Pro iPad anda apabila diletakkan dalam kedudukan menaip - tidak Bluetooth® berpasangan diperlukan. Dan kerana keyboard backlit yang dikuasakan oleh iPad Pro, anda tidak perlu untuk berfikir tentang pengisian keyboard anda lagi. 


Deretan khas pintasan iOS berdedikasi yang meletakkan perintah di hujung jari anda, tanpa pernah mengambil mereka dari papan kekunci. Anda boleh mendapatkan ke skrin utama, mencari iPad anda dan web, melaraskan kecerahan, dan mengawal main balik audio atau video dengan satu paip. Dan pemegang yang bersepadu membolehkan Apple Pensil anda dalam masa yang singkat pada setiap masa supaya ia adalah di sana apabila anda memerlukannya. 

Dengan perhatian yang teliti kepada warna, bahan-bahan dan selesai, CREATE Keyboard reka bentuk kes memberikan anda semua-sekitar perlindungan dalam bentuk yang indah. keluk Custom dipahat menyediakan integriti struktur untuk membantu melindungi iPad anda Pro di bahagian dalam, manakala di luar kain premium tenunan ketat menentang lebam, calar dan tumpahan. 

Ketersediaan 

CREATE Keyboard Kes untuk 9.7-inci iPad Pro boleh didapati bermula akhir bulan Ogos daripada MCL Bhd dan Blue Logik Enterprise Sdn Bhd dengan harga runcit yang dicadangkan adalah RM 599, termasuk GST. Untuk maklumat lanjut, sila layari Logitech.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter