Jumlah Paparan Halaman

9 Januari 2017

Apa Yang Menarik Samsung Galaxy A Tahun Baru Ini

Posted by   on

Tahun 2017 kali ini Samsung lebih yakin mengeluarkan produk yang jauh lebih bagus untuk kegunaan semua orang. Memulakan tahun dengan sesuatu yang baik iaitu Samsung Galaxy A antara keluarga terbaru dipasaran. Banyak kelebihan yang baru pada telephone kali ini.

Paling penting keluaran kali ini ia tahan IP68 kalis debu dan kalis air. Ia bukan setakat kalis air titisan sahaja tapi kalau kata device jatuh dalam takungan air sedalam 1.5 meter kurang dari 30minit pun masih mampu untuk beroperasi seperti asal.

Tangkap gambar yang luar biasa walaupun dalam cahaya rendah dengan kamera depan 16MP, f1.9 dan belakang kamera. Anda boleh menangkap lebih tajam foto walaupun dalam keadaan cahaya rendah. Ia juga mempunyai shutter terapung dioptimumkan untuk cengkaman yang lebih baik supaya imej kekal kabur bebas. Dan dengan cepat dan tepat Fokus Auto, anda akan dapat untuk merakam detik-detik tidak dapat dilupakan sebelum mereka melarikan diri.

Skrin kali ini dengan FHD Super AMOLED membuatkan anda menonton video dengan tayangan yang menyeronokkan pengalaman dengan lebih jelas dan paparan yang menakjubkan. Saiz skrin 5.7 inchi ia tidak terlalu besar dan terlalu kecil untuk letak ditapak tangan.

Jualan di Malaysia telah bermula dan boleh dibuat pembelian secara dalam talian di Lazada atau 11Street. Harga jualan di Malaysia untuk Galaxy A5 adalah RM1699 dan untuk Galaxy A7 pula RM1899 sahaja. Penuhi impian untuk miliki telephon pintar yang baru dari Samsung.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter