Jumlah Paparan Halaman

14 Julai 2017

Logitech Akan Memperolehi Permainan ASTRO, Menambah Headset Kepada Permainan Console

Posted by   on

Logitech International hari ini mengumumkan bahawa mereka telah bersetuju untuk memperoleh ASTRO Gaming, sebuah jenama permainan konsol terkemuka dengan sejarah menghasilkan alat pemenang yang memenangi anugerah untuk peminat profesional dan peminat . Logitech dan ASTRO, bersama-sama, adalah pembuat nombor satu set kepala, tikus, papan kekunci dan web streaming untuk PC dan pemain konsol.


"ASTRO adalah pemain utama untuk alat dengar konsol premium dan alat dengar pilihan untuk konsol atlet eSports," ujar Ujesh Desai, naib presiden dan pengurus besar Logitech G. "Ia adalah pelengkap sempurna kepada fokus Logitech G dalam permainan PC dan kami tidak boleh ' Lebih teruja, kami suka pasukan, jenama dan produk. Bersama-sama, kami mahu membuat permainan lebih menyeronokkan untuk pemain di mana-mana. "

Jordan Reiss, pengasas bersama dan presiden ASTRO, menambah, "Seluruh pasukan di ASTRO sentiasa memegang produk Logitech dan Logitech G dalam hal yang paling tinggi, jadi saya gembira kami menyertai pasukan. Kekuatan jenama ASTRO yang digabungkan dengan teknologi yang tidak dapat ditandingi oleh Logitech G dan rangkaian pengedaran global akan membawa produk kami kepada lebih ramai pemain di seluruh dunia. "

ASTRO adalah perintis dalam produk audio dan gaya hidup permainan dan mempunyai kedudukan kepimpinan yang kuat dalam hujung premium konsol pasaran alat permainan konsol global. ASTRO lebih terkenal dengan alat dengar ikon A40 dan A50 yang direka untuk pemain pro dan peminat teras. A10RO baru-baru ini memperkenalkan A10 memperluaskan capaian syarikat dalam pasaran konsol alat dengar, yang menawarkan intipati apa yang menjadikan premium alat dengar mereka, tetapi pada titik harga yang lebih luas.

Impak yang dijangkakan ke atas keputusan kewangan untuk Tahun Fiskal 2018

Logitech akan membeli ASTRO pada harga $ 85 juta, dan pengambilalihan itu dijangka ditutup pada awal bulan Ogos. Dengan penambahan ASTRO, kami melabur dalam pasaran permainan bersebelahan - pasaran permainan konsol - untuk membantu mempercepat pertumbuhan jangka panjang perniagaan permainan kami. Dalam TK 2018, kami menjangkakan pengambilalihan ASTRO untuk menambah kira-kira dua titik pertumbuhan ke barisan teratas, dan untuk menjadi Sedikit dilutif ke bawah pada tahun pertama, kerana kami mengintegrasikan perniagaan dan melabur untuk mengembangkan ASTRO di peringkat antarabangsa.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter