Jumlah Paparan Halaman

15 Mei 2018

Flying With Solo Dengan Kelab Fan Star Wars Malaysia Bersama Carousell

Posted by   on

Dalam perayaan peluncuran teater yang akan datang, Solo: A Star Wars Story, Star Wars Malaysia Fan Club (SWMFC) menganjurkan hari peminat khas bertajuk "Flying With Solo" - yang disokong oleh Carousell, Platform Pasaran Eksklusif. Peminat semua peringkat umur dijemput untuk menyertai keseronokan di The School Jaya One.


Akan ada pertandingan cosplay, pertemuan kolektor, penampilan watak, permainan, pasar lambak yang memaparkan barang dagangan Star Wars yang disokong oleh Carousell dan banyak lagi. Datanglah berpakaian sebagai watak Star Wars kegemaran anda dan berpeluang untuk memenangi hadiah Star Wars eksklusif dari Carousell. Peraduan ini terbuka kepada kumpulan umur yang berbeza pada masa berikut:-

  • 5:00 p.m. - Peraduan Cosplay Kanak-kanak (Bagi mereka yang berusia di bawah 16 tahun)
  • 5:15 p.m. - Perjumpaan Cosplay Dewasa

Peminat akan dapat membeli barangan Star Wars edisi terhad eksklusif di Carousell - di mana pembeli yang membuat sekurang-kurangnya satu pembelian melalui Carousellers pada hari itu layak mendapat hadiah cabutan bertuah.

Butiran acara:
Lokasi: Level 1, The School Jaya One
             72A, Jalan Universiti PJS13,
             46200 Petaling Jaya, Selangor

Tarikh: Ahad, 20 Mei 2018
Masa: 10:00 pagi hingga 6:00 petang
Masuk: Percuma

Untuk maklumat lanjut, ikuti SWMFC di www.facebook.com/starwarsmalaysiafc dan Carousell di www.facebook.com/carousell.my, atau muat turun aplikasi Carousell dari Apply Store atau Google Play Store.






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter