Jumlah Paparan Halaman

4 Disember 2018

Kerjasama ShopBack Dan Petron Untuk Program Penebusan PMiles

Posted by   on

Rakyat Malaysia kini boleh menggunakan cashback dari ShopBack setiap kali mereka mengisi minyak di stesen minyak. Portal No.1 Cashback di negara ini baru-baru ini menandatangani perkongsian dengan Petron Malaysia, menjadi yang pertama di negara ini untuk membolehkan pengguna menukar wang tunai balik ke Points Petron Miles (PMiles) dan sebaliknya.


"Sebelum ini, selepas pengguna memperoleh pulangan daripada pembelian dalam talian mereka, mereka boleh memilih untuk memindahkan tunai ke akaun bank mereka atau menggunakannya untuk mengimbangi bil telefon Maxis. Kerjasama dengan Petron adalah yang pertama untuk kedua-dua pihak - online jangka panjang pertama untuk penebusan offline untuk ShopBack, dan offline pertama untuk penebusan dalam talian (Mata PMiles untuk cashback) untuk Petron juga, "kata Alvin Gill, Pengurus Besar Negara ShopBack Malaysia.

Beliau menyebut bahawa bilangan pengguna yang mengumpulkan lima angka wang tunai balik melalui ShopBack semakin meningkat. Rakyat Malaysia semakin akrab dengan faedah cashback dan syarikat itu telah meneroka peluang untuk terus membentuk tabiat belanja pengguna yang lebih bijak di luar talian, yang mana ia merasakan keutamaan harus berada pada cara yang memenuhi keperluan praktikal kehidupan seharian rakyat Malaysia.

"Dilaporkan bahawa kira-kira 23.9 peratus daripada pendapatan boleh guna Malaysia dibelanjakan untuk petrol, perumahan dan utiliti pada tahun 2016. Oleh itu, kami memutuskan untuk meneruskan penebusan petrol sebagai pilihan pengeluaran bukan tunai kedua. ShopBack teruja untuk melancarkan ini dengan Petron dan kami pasti berharap kerjasama yang sama pada masa akan datang. "

Pilihan penebusan Mata PMiles kini tersedia di semua platform ShopBack (web, web mudah alih, dan aplikasinya). Untuk menukar cashback kepada mata PMiles, pengguna hanya perlu log masuk ke akaun mereka, memilih penarikan balik - penebusan mata dan kemudian mengisi maklumat yang diperlukan. Bagi setiap cashback RM10, pengguna boleh menukarnya kepada 600 point PMiles.


Menurut Choong Kum Choy, Ketua Perniagaan Runcit untuk Petron Malaysia, kerjasama dengan ShopBack menggariskan komitmen Petron untuk memberikan pengalaman pelanggan terbaik kepada anggota PMiles. "Kami komited untuk memberi pelanggan kami produk terbaik, perkhidmatan terbaik, dan ganjaran terbaik. Kerjasama kami dengan ShopBack memberikan nilai tambah PMiles kami dengan pilihan cashback, sambil meningkatkan pengalaman membeli-belah mereka dengan ketara. "

Pada masa ini, Petron Malaysia mempunyai lebih daripada 620 stesen perkhidmatan di negara ini. Ahli PMil juga boleh menukar mata mereka di Stesen Perkhidmatan Petron Negara atau muat turun borang dari Laman Web PMiles. Setiap 1000 mata PMiles boleh ditukarkan kepada RM10 Cashback, yang akan dikreditkan ke dalam akaun ShopBack pengguna.

Daftar ke ShopBack adalah percuma. Lebih 1 juta rakyat Malaysia menggunakan ShopBack pada masa ini, manakala jumlah pemberian rebat tunai sejak 2015 telah melebihi RM25 juta. Menurut Alvin, jualan talian mega yang akan datang 12.12 akan melihat laman web popular seperti Shopee, Lazada, 11street, Taobao, Expedia, Booking.com, ZALORA, Sephora, dan sebagainya bersatu dengan ShopBack untuk menawarkan sehingga 30% rebat tunai, dengan tujuan membuat belanja dalam talian lebih menyeronokkan dan kos efektif untuk semua orang.

Maklumat lanjut mengenai penebusan Mata PMiles layari :-
Laman web : https://www.shopback.my/petron-info
Facebook : https://www.facebook.com/ShopBackMalaysia.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter