Jumlah Paparan Halaman

16 Oktober 2019

Laluan Bas Langsung Antara Resorts World Genting Dan Hatyai

Posted by   on

Sama ada urusan keluarga yang menyeronokkan atau lawatan dengan rakan-rakan, pencari percutian kini boleh menikmati pengalaman perjalanan yang lancar dengan laluan bas langsung baru antara Resorts World Genting dan Hatyai.


Mulai 2 Oktober, tunggangan bas harian akan berjalan ke dan dari Resorts World Genting dan Hatyai bandar Thai pada harga RM85 setiap satu tiket. Promo pembukaan pembeli satu-bebas boleh didapati dari sekarang hingga 15 Oktober. Resorts World Tours juga telah merancang empat pakej perjalanan dengan penambahan laluan terkini dengan kerjasama Pihak Berkuasa Pelancongan Thai.

Berjarak untuk bas pertama dari Resorts World Genting pada 2 Oktober termasuk ahli media yang dijemput untuk lawatan membiasakan merangkumi Hatyai, Songkhla, dan Phatthalung menerusi perkhidmatan bas baru. Kemuncak perjalanan ini melibatkan perarakan Festival Hatyai Festival tahunan yang diperhatikan pada akhir bulan September atau awal Oktober, berdasarkan tarikh kalendar lunar.

"Perjalanan pertama juga akan bermula dari Hatyai ke Resorts World Genting pada 2 Oktober dan saya gembira untuk memberitahu semua tiket dijual," kata Tey Chun Kee, Naib Presiden GGM, Penerbangan & Logistik untuk Resorts World Genting. "Kami mempunyai pilihan di mana seseorang boleh membeli tiket bas di Resorts World Genting atau membeli pakej perjalanan yang termasuk pemindahan bas."

Pengembara yang menyedari dapat memilih mengikut jadual atau memilih pakej perjalanan yang mudah dan mudah - 3D2N Hatyai Free & Easy (RM238 setiap pax), 3D2N Hatyai Adventure Encounter (RM468 per pax), 3D2N Hatyai Weekend Getaway (RM488 per pax) Hatyai - Koh Lipe Free & Easy (RM868 per pax) - yang ditawarkan oleh Resort World Tours.

Selain terkenal dengan tarikan semulajadi dan tempat ibadat yang damai, wilayah ini juga merupakan syurga pembeli, yang terdapat di banyak pasar luar dan bazar yang popular, di atas, pusat membeli-belah moden. Sama ada ia adalah hidupan liar, pantai berpasir atau menjelajahi jalan-jalan bersejarah di Bandar Lama Songkhla, pelancong menentukan apa yang boleh dilihat dan dilakukan dengan pakej 3D2N Hatyai Free & Easy (min 2 pax).

3D2N Hatyai Adventure Encounter dan 3D2N Hatyai Weekend Getaway pakej (kedua min 4 pax), sebaliknya, membolehkan lebih berstruktur dan pelancongan tanpa kerumitan.

Day One of the Adventure Encounter akan melayan ahli-ahli lawatan ke pemandangan panoramik bandar yang menakjubkan. Berada di ketenangan yang disediakan oleh Hatyai Municipal Park sambil mengagumi seni bina Thai dan patung suci termasuk Empat Wajah Buddha di puncak bukit. Kemudian, rasakan keseronokan ATV dan tambah pusingan keesokan harinya pada Hathai Chang Puak Gajah Camp.

Dari Pasar Terapung Khlong Hae yang sibuk ke pasar buluh yang tersendiri di Phatthalung, pakej Gateway Weekend mengambil kesempatan daripada beberapa tarikan yang berfaedah yang dibuka hanya pada bahagian akhir minggu ini. Hari bersiar-siar di Phatthalung termasuk berhenti di Khao Chaison Hot Spring, Kuil Gua Khuha Sawan, Khao Aok Thalu, Pantai Saen Suk Lampam dan Napokae - sawah padi yang menjadi pusat penyelidikan pendidikan.

Sementara itu, pantai-pantai yang indah dan pulau-pulau syurga menetapkan pemandangan dengan pakej 3D2N Hatyai - Koh Lipe Percuma & Mudah (min 2 pax). Temui kelonggaran muktamad di Koh Lipe yang indah, yang juga dikenali sebagai Maldives of Thailand dan pergi melompat pulau, memaparkan perairan murni di Koh Hin Ngam, Koh Jabang, Koh Rawi, dan Koh Adang.

Setiap pakej juga dilengkapi dengan insurans perjalanan percuma dan urut Thailand selama satu jam dan termasuk wakil Resort World Tours menyambut tetamu semasa ketibaan di Hatyai diikuti dengan daftar masuk hotel dan jadual perjalanan pakej masing-masing.

Bagi tetamu yang membuat perjalanan dari Hatyai, tiket bas harian disediakan di 900 Baht (satu arah per pax) dan 1,700 Baht (pulangan setiap pax). Para tetamu juga boleh memilih antara pakej perjalanan - Paket Bonus Pakej (Klasik) atau Bilik + Sarapan + Tiket Ekspres (kedua min 2 pax) - termasuk pemindahan bas ekspres dan penginapan di First World Hotel di Genting Highlands.

Tetamu yang memilih Pakej Bonus (Klasik) - Perkongsian Berkembar 2D1N (3,599 Baht setiap pax) atau Perkongsian Berkembar 3D2N (3,699 Baht setiap satu) - berhak menebus Baucar Hiburan bernilai RM200. Sebagai alternatif, tetamu yang memilih Bilik + Sarapan + Tiket Ekspres - 2D1N Berkongsi Berkembar (2,699 Baht per pax) atau Berkembar Berkembar (3,599 Baht) boleh menikmati sarapan bufet percuma di Food Factory di First World Hotel.

Semua pakej termasuk pemindahan balik Genting Skyway Cable Car, cukai pelancongan (RM10 setiap bilik), Bantuan Perkhidmatan Pelanggan, insurans perjalanan, air minuman, dan pengangkutan dalam perkhidmatan Coach VIP, di atas tiket bas ekspres dan penginapan di First World Hotel , Genting. Bayaran tambahan dikenakan pada musim puncak (Baht 750 setiap bilik, semalam) dan musim puncak (Baht 1,050 setiap bilik, setiap malam).

Untuk pertanyaan, sila hubungi 012 257 9217 atau lawati laman Facebook Resorts World Tours. Tiket boleh ditempah melalui kaunter beli tiket kiosk / Awana Bus GHR atau melalui hotline tempahan di +0603 2333 6303/3254.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter