Jumlah Paparan Halaman

17 Oktober 2019

20x Zoom Kamera Mega Quartz Oppo Reno 2 Siri Di Malaysia

Posted by   on

OPPO Malaysia secara rasmi mengumumkan bahawa OPPO Reno 2 yang memfokus dengan sehingga 20x zoom dilancarkan secara rasmi di Malaysia dengan harga RM2299. Tetapi itu tidak semua, nampaknya OPPO juga telah melancarkan peranti lain yang dikenali sebagai Reno F yang datang dengan spesifikasi teknologi yang lebih rendah dari RM1599 dan seterusnya.


Dari segi ketersediaan, anda sudah boleh pra-order telefon pintar bermula dari sekarang hingga 25 Oktober 2019 melalui laman web rasmi OPPO, atau dari rakan-rakan seperti Lazada, Shopee, Senheng, senQ, DirectD, Celcom, Digi, Maxis dan U Mobile. Ambil perhatian bahawa orang-orang untuk pra-memerintahkan peranti yang disebutkan di atas akan layak mendapat hadiah percuma seperti beg eksklusif Reno dan waranti perlindungan skrin 1 tahun, kedua-duanya bernilai sehingga RM318.

Seperti yang disebutkan sebelumnya, ciri Reno 2 yang paling ketara adalah keupayaan zum hibrid 5xnya dengan hampir tiada kualiti yang ketara. Tetapi itu bukan semua, terima kasih kepada persediaan kamera periscopic di belakang, peranti ini juga mampu mencapai sehingga 20x zoom juga Selain itu, telefon ini mempunyai ciri-ciri kamera lain seperti Ultra Dark Mode serta Video Ultra Steady juga, menjadikannya sesuai untuk mereka yang sentiasa bergerak tanpa mengira malam atau siang hari.

The Reno 2 bukanlah mengenai fotografi dan video kerana ia juga dilengkapi dengan pelbagai ciri lain terutamanya untuk permainan seperti TouchBoost 2.0, Frame Boost 2.0, serta Space Game. Ciri-ciri ini tidak hanya akan menjadikan permainan lebih lancar dan lebih mendalam tetapi juga meningkatkan respons respons input semasa bermain.


Spesifikasi Oppo Reno 2

Reno 2
Chipset Qualcomm Snapdragon 730G
8GB RAM
ROM 256GB
Paparan Gorilla Glass 6-inci Gorilla Glass 6 Gen AMOLED
Kamera belakang quad 48MP (Sony IMX586 + OIS + EIS) + 13MP (telefoto) + 8MP (lebar sudut) + 2MP (mono Lens)
16MP depan sirip jerung menghadap kamera
Bateri 4000mAh dengan sokongan VOOC Flash Charge 3.0
Terdapat dalam Pink bercahaya dan Sunset Pink
RM2299

Reno 2F
Chipset MediaTek Helio P70
8GB RAM
128GB ROM
Paparan Gorilla Glass 6.5-inci 5 AMOLED
48MP (GM1 + EIS) + 8MP (lebar sudut) + 2MP (Lensa mono) + 2MP (Lensa potret)
Kamera hadapan 16MP menghadap ke hadapan
Bateri 4000mAh dengan VOOC Flash Charge 3.0
Terdapat di Sky White dan Lake Green
RM1599

Selain itu, telinga wayarles OPPO Enco Q1 juga diumumkan untuk RM599 Jadi apa pendapat anda tentang telefon pintar? Beritahu kami dalam ulasan di bawah dan teruskan untuk berita OPPO yang lebih banyak selepas ini.








Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter