Jumlah Paparan Halaman

22 Oktober 2019

TOUCH 'N GO e-Wallet Jom Makan Menjelajah Ke 6 Negeri

Posted by   on

Dalam memahami bahawa cinta rakyat Malaysia tidak dapat ditandingi, Touch 'n Go eWallet telah memperluaskan kempen Jom Makan dengan melancarkan tawaran khas untuk penggemar burger dan penyokong satay di 6 negeri. Bermula dari 18 Oktober hingga 17 November 2019, pengguna Touch 'n Go eWallet berada dalam upahan dengan promosi khas untuk dua bursa harta Malaysia - burger dan sate!


Terdapat lebih daripada 137 gerai burger dan satay yang boleh dipilih. Dengan menggunakan Touch 'n Go eWallet, burger' biasa 'boleh dibeli pada harga RM1 sahaja untuk setiap pencinta sate boleh menikmati 2 tongkat sate' on-the-house 'dengan setiap pembelian 3 tongkat sate. Pengguna Touch 'n Go eWallet hanya perlu mengimbas kod QR yang tersedia di gerai-gerai yang mengambil bahagian untuk menikmati promosi ini.

Di luar Lembah Klang, Touch 'n Go eWallet memperluaskan promosinya ke gerai-gerai yang mengambil bahagian di empat negeri termasuk Perak, Pulau Pinang, Melaka dan Johor. Dengan makanan yang menjadi sebahagian besar budaya di Malaysia, Touch 'n Go eWallet bertujuan menyediakan rakyat Malaysia dengan rasa kemudahan pembayaran dalam menikmati makanan tempatan.

Penawaran burger dan sate ini oleh Touch 'n Go eWallet diiktiraf sebagai sebahagian daripada inisiatif yang lebih besar untuk memberi inspirasi kepada rakyat Malaysia dari semua lapisan masyarakat untuk membuat bayaran eWallet lebih biasa, sementara pada masa yang sama memberi ganjaran kepada penggunanya untuk memeluk gaya hidup digital.

"Di Touch 'n Go eWallet, pengguna berada di tengah-tengah apa yang kami lakukan. Oleh itu, kami memberi tumpuan kepada mewujudkan proposisi nilai yang unik dan bermanfaat bagi pengguna kami; kedua-dua yang baru dan yang sedia ada. Salah satu cara yang kita lakukan ialah dengan mengahwini semangat rakyat untuk makanan tempatan dengan platform transaksi biasa - yang mana Touch 'n Go eWallet kami. Kami mahu mereka dapat mengalami kemudahan, akses dan transaksi yang lebih pantas yang membawa eWallet. Kami tidak akan berhenti di sini dan akan terus mempromosikan promosi pengguna kami yang meletakkan senyuman di wajah mereka," kata Ignatius Ong, Ketua Pegawai Eksekutif TNG Digital Sdn Bhd.


Dalam beberapa bulan akan datang, pengguna Touch 'n Go eWallet boleh menantikan lebih banyak aktivasi di seluruh bahagian negara dan menikmati kemudahan di hujung jari mereka - hanya dengan menggunakan Touch' n Go eWallet untuk hidup, membayar dan berurusniaga.

Sebagai eWallet terkemuka Malaysia, Touch 'n Go eWallet mempunyai lebih daripada 5 juta pengguna berdaftar sehingga kini, dengan lebih daripada 80,000 mata runcit. Touch 'n Go eWallet bertujuan mencapai 100,000 titik runcit menjelang akhir tahun ini.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, kemas kini, terma & syarat dan senarai lengkap vendor yang terlibat untuk promosi burger dan sate yang sedang berjalan, sila layari www.tngdigital.com.my/burger atau www.tngdigital.com.my/satay masing-masing.

Masuk ke www.tngdigital.com.my atau www.facebook.com/touchngoewallet untuk maklumat terkini mengenai ciri-ciri dan semua promosi lain. Touch 'n Go eWallet tersedia untuk dimuat turun di Apple App Store dan Google Play Store.







4 ulasan:
Write comments
  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Burger ni la haritu aku try nak claim promo tapi malang nya cashier dia sendiri tak tau pasal benda ni, last2 bayar harga biasa :(


    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia punya offer pun tak patut la, mana ada orang mkn 3 cucuk je satay tu. Kurang - kurang sorang pun beli 6 cucuk.

      Padam

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter