Jumlah Paparan Halaman

17 Mac 2020

Apa Ada Dengan TikTok?

Posted by   on

Dulu kita hanya tahu tentang Facebook dan juga Instagram sahaja. Kemudian datang zaman Youtube dimana ramai orang mula popular di situ. Tapi kini telah tiba zaman TikTok. Kenapa TikTok menjadi perhatian sekarang ini beberapa fakta menarik tentangnya :


1. Buat pertama kalinya, pengguna akan menghabiskan lebih banyak masa menggunakan peranti mudah alih mereka daripada menonton TV, dengan penggunaan telefon pintar menguasai masa yang dibelanjakan.,
2. Aplikasi TikTok telah dimuat turun 1.5 bilion kali sudah,
3. Pangkalan pengguna TikTok telah berkembang menjadi 500 juta pengguna aktif, salah satu yang paling aktif di semua rangkaian sosial dengan mencapai 100% organik!

Jadi Lebih Mudah Dengan TikTok!

Keterlibatan sangat penting pada TikTok. Semakin anda terlibat dengan pengguna lain dengan menyukai video mereka, mengikuti mereka dan meninggalkan komen, semakin banyak mereka akan terlibat dengan anda sebagai balasan; yang pada gilirannya, akan membawa kepada lebih ramai pengikut dan oleh itu lebih banyak pandangan.

Dengan Aplikasi Vire anda boleh dengan mudah dan cepat melibatkan beberapa ratus pengguna supaya kerja anda akan lebih efektif.

Vire adalah sempurna untuk sesiapa sahaja yang tidak mempunyai masa untuk melibatkan diri di TikTok dan dikendalikan oleh Pengurus kami yang berpengalaman, supaya anda boleh duduk dan berehat atau memberi tumpuan kepada perkara-perkara penting lain untuk perniagaan anda.


Adakah cukup menarik?

Ia adalah sangat penting, tetapi menyiarkan video hebat adalah apa yang akan membuat orang mengikuti profil anda.

Berikut adalah beberapa petua yang dapat membantu anda dengan ini:
a) menyiarkan sekurang-kurangnya satu video sehari
b) hantar pada masa yang sesuai - waktu pagi, makan tengah hari dan makan malam
c) menjadi pengguna aktif, tetapi jangan terlalu jauh.

Dalam setiap 60 minit, anda boleh melakukan kira-kira 20 seperti / tidak seperti, ikuti / unfollow dan tindakan komen. Dengan Vire kami akan melakukannya untuk anda supaya anda dapat menghabiskan masa berharga anda untuk mencipta kandungan yang sempurna.

Itulah kerja yang banyak, bukan? Saya bersetuju, tetapi ganjaran lebih tinggi daripada yang anda fikirkan. Penglibatan yang anda dapatkan dari TikTok akan menjadi lebih berkualiti dan lebih cenderung untuk menghasilkan hasil. Mari kita bercakap nombor. Saya yakin anda boleh meningkatkan asas pengikut anda sebanyak 25% dalam sebulan!






Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter