Jumlah Paparan Halaman

27 November 2020

realme C15 Telefon Pintar Pertama Dengan Bateri Pengecasan Terpantas

Posted by   on

Jenama telefon pintar yang paling pesat berkembang di dunia, realme terus melonjak ke hadapan dalam bidang hayat bateri ultra panjang dengan realme C15 menjadi produk pertama yang mengintegrasikan bateri mega 6000mAh dan 18W Quick Charge dalam segmen harganya. realme C Series menyediakan produk bernilai tinggi untuk golongan muda di seluruh dunia dan telah menjadi pilihan telefon pintar peringkat permulaan terbaik untuk mereka dengan kualiti produk yang luar biasa, jangka hayat bateri yang luar biasa, paparan ultra-besar yang sangat baik dan reka bentuk berwarna-warni.



Kedudukan 7 teratas di dunia, realme mempunyai lebih daripada 50 juta pengguna dan merupakan jenama telefon pintar yang paling pesat berkembang pada masa ini. realme menegaskan untuk menjadi jenama yang memahami golongan muda dengan baik dan memberi perhatian kepada keperluan peminat muda serta terus mengoptimumkan Seri C.

Realme C15 menampilkan Geometric Gradient Design, Mini-drop Fullscreen 6,5 inci dengan nisbah skrin-ke-badan yang tinggi dan Kamera Quad Ultra-lebar, menjadikannya telefon pintar trend lain dengan semangat Berani Melompat untuk pengalaman pengguna muda.

Hayat Bateri yang sangat panjang dengan Mega 6000mAh

Hayat bateri sangat penting untuk telefon pintar menggunakan pengalaman dan realme terus menggabungkan kelebihan dalam bidang ini. Realme C15 adalah telefon pintar pertama di dunia dengan bateri mega 6000mAh yang dilengkapi dengan Pengecasan Pantas 18W di segmen harganya. Ia menyokong 44 jam panggilan berterusan atau 119 jam muzik dalam talian dan waktu tunggu telefon adalah 48 hari.



realme C15 juga boleh menjadi penyelamat anda kerana menyokong pengecasan produk AIoT dengan caj terbalik OTG khas. Oleh kerana ia dilengkapi dengan bateri mega, pengecasan pantas lebih penting lagi. Caj Pantas 18W di realme C15 hanya mengambil masa 30 minit untuk telefon dicas hingga 28%.

Peranti ini mempunyai Mod Penjimatan Kuasa Super yang beroperasi dalam keadaan paling menjimatkan kuasa, memungkinkan Anda untuk mengekalkan fungsi dasar perangkat mereka dengan menggunakan enam aplikasi umum. Apabila realme C15 berfungsi dalam Super Power Saving Mode, ia dapat bertahan selama 2.5 hari atau lebih dari 2 jam panggilan dengan hanya 5% bateri.

Pada saat yang sama, realme C15 mempunyai fitur App Free Freeze yang dapat mengurangi penggunaan daya aplikasi latar belakang yang tidak aktif serta Pengoptimuman Baterai Layar yang menurunkan beberapa kesan paparan untuk meningkatkan daya tahan telefon pengguna. Ia juga membolehkan peranti berfungsi dalam mod penjimatan tenaga, berusaha memberikan pengalaman hidup bateri telefon pintar terbaik kepada pengguna.

Semasa melengkapkan produk dengan bateri besar, realme C15 mempunyai penutup belakang bahan tahan api yang sangat keras dan ia juga menggunakan sensor pemantauan kuasa. Sensor pemantauan suhu dilengkapi untuk memantau keadaan terma telefon pintar secara automatik sambil memastikan keselamatan pengguna untuk penggunaan harian.

Kualiti maju untuk kegunaan harian sepanjang masa

realme mengambil berat setiap penampilan produk termasuk reka bentuk produk peringkat awal. Penutup belakang realme C15 direka oleh sudut garis yang berlainan dalam tiga bidang yang berbeza, digabungkan dengan penggilap acuan, ukiran radium dan teknologi peledakan pasir untuk mencapai pelbagai kesan tekstur optik, menjadikannya berkualiti tinggi.



Peranti ini menggunakan teknologi ukiran radium ketepatan lima paksi terkemuka di industri untuk pemprosesan tekstur, permukaan tekstur setelah 300 minit pemprosesan menjadi permukaan butiran halus. Penggunaan teknologi ini menjadikan realme C15 lebih berwarna, menarik, selesa di tangan anda, tidak mudah terkena cap jari dan berkesan mencegah calar dan tergelincir.

Setiap realme C15 telah memenuhi standard ujian yang sukar sebelum dihantar dan mempunyai kualiti dan ketahanan yang sangat baik. Terutama menyasarkan pasar muda, realme C15 menampilkan penampilan semula jadi yang sangat baik dan mempunyai dua warna, Laut Biru dan Perak Seagull, yang diilhami oleh laut biru yang tidak berkesudahan dan burung camar terbang di atasnya.

Telefon ini menyokong tahan percikan harian, fon telinga dan port USB dilindungi dengan menutup silikon yang berkesan mencegah percikan. Pembesar suara di atas skrin mempunyai reka bentuk kalis debu untuk mengelakkan penyumbatan debu yang boleh mempengaruhi kualiti panggilan. Keempat sudut telah diperkukuhkan lagi, yang dapat mengurangkan risiko fragmentasi layar secara efektif.

Reka bentuk Mini-drop 6.5 inci dengan AI Quad Camera

realme C15 menggunakan skrin ultra besar 6.5 inci, yang memberikan pengalaman visual yang mendalam kepada pengguna. Nisbah skrin-ke-badan mencapai 88.7% dengan reka bentuk mini-drop klasik. Telefon pintar sentiasa boleh memberikan kesan visual yang luar biasa setiap kali anda melayari internet, melihat gambar atau menonton YouTube.



Fungsi kamera sangat baik. Kamera 13MP AI Quad belakang menampilkan Mod Ultra-Lebar 119 °, Mod Super Nightscape, B&W, Lensa Retro dan Mod Potret yang membolehkan pencinta fotografi meneroka lebih banyak kaedah penggambaran.

Juga, Kamera Selfie 8MP mempunyai bukaan f / 2.0 besar untuk rakyat Malaysia mengambil gambar diri yang jernih. Ia juga menyokong fungsi AI Beautification, mode HDR, mode Potret dan Panoselfie yang memberi pengguna pengalaman kamera terbaik untuk gambar atau video potret diri di segmen tersebut.



Peranti ini menyokong dua kad SIM Nano dan satu kad MicroSD dengan pengembangan memori maksimum 256 GB untuk menyimpan lebih banyak permainan, foto dan fail. Sensor Cap Jari Segera di bahagian belakang juga dapat melindungi maklumat peribadi anda. realme C15 dilengkapi dengan UI realme yang pantas dan trend, yang direka khas untuk golongan muda dan sesuai dengan estetika dan pilihan mereka.







Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter