Jumlah Paparan Halaman

25 November 2020

realme Melangkah Ke Gen Seterusnya Nantikan 3 Dis

Posted by   on

realme Malaysia Melompat ke Generasi seterusnya dengan membawa tujuh keajaiban baru peranti AIoT ke ekosistem AIoT yang sebenar. Rangkaian peranti yang baru menandakan kemunculan produk rumahnya serta audio, alat pakai, penjagaan diri dan aksesori yang ditingkatkan yang menggabungkan gaya hidup rakyat Malaysia dengan lancar.



Rakyat Malaysia akan dapat menghabiskan masa dengan ahli keluarga dan rakan mereka sambil menikmati Better Screen, Better Sound of realme Smart TV. Rumah juga merupakan tempat yang membuat kita merasa selesa dan juga ruang dengan privasi setiap masa. Oleh itu, realme akan memperkenalkan Smart Camera 360 ° pertamanya di segmen keselamatan rumah membuat anda merasa dilindungi 24/7 ketika anda berada di rumah atau jauh dari rumah. realme Malaysia juga akan membawa rangkaian peranti audio yang baru termasuk realme Buds Air Pro dan realme Buds Wireless Pro yang dilengkapi dengan Pembatalan Kebisingan Aktif (ANC).

Tidak lupa dengan realme terbaru yang dapat dipakai, realme Watch S yang juga dikenali sebagai pembantu kesihatan anda dan juga sikat gigi Realme N1 Sonic Electric yang mendorong anda untuk terus segar. Bagi peminat yang gemar menangkap wefies tanpa had atau selfie dari jauh, Realie Selfie Tripod akan datang pastinya menjadi pilihan utama anda.

Rakyat Malaysia tidak lama lagi akan menggunakan gaya hidup yang lebih pintar dengan peranti AIoT generasi akan datang. Nantikan pelancaran produk AIoT melalui live streaming di laman Facebook realme pada 3 Disember 2020 (Khamis) jam 12.00 malam.

Peminat sebenar, mari kita bersiap sedia untuk Melompat ke Gen seterusnya!









Tiada ulasan:
Write comments

Hey, we've just launched a new custom color Blogger template. You'll like it - https://t.co/quGl87I2PZ
Join Our Newsletter